maskot Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Eg lure på koffor nokon har mjukare hud/kropp enn andre? Korleis får vi den "mjukare" eller bedre å ta på for andre liksom? EDIT: Eg har ingen problem med det, er berre nyskjerring Endret 20. november 2006 av maskot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Når det gjelder hud er det ofte genene som er det absolutt viktigste. Enkelte har flaks, andre ikke. Likevel kan man komme ganske langt med gode hudpleieprodukter, ikke grille huden til det ugjenkjennelige i solarium etc. I tillegg vil masse dusjing tørke ut huden, spesielt hvis man ikke bruker fuktighetsbevarende produkter. Enkelte liker å bruke babyolje etter dusjen for å holde huden myk. For enkelte fungerer dette supert (og det koster så og si ingenting) men andre syns det er fett og ekkelt. En god bodylotion uten parfyme, eller body butter kan også gjøre underverker. Å skrubbe huden med jevne mellomrom med gode kroppsskrubber fjerner også døde hudceller og gjør huden fin og glatt Lenke til kommentar
maskot Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Så fett og sånt har ingenting å seie, musklane liksom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja, jeg trodde du tenkte på myk hud først og fremst, og ikke på om kroppen var myk, hvis du skjønner hva jeg mener. Litt underhudsfett vil jo få kroppen til å virke mykere å ta på. Alt for lite fett i kostholdet vil også gjøre huden tørr Ikke helt enkelt å skjønne hva du spør om for å være helt ærlig.... Lenke til kommentar
maskot Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Så om eg ete masse fett får eg mjukare kropp? Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så om eg ete masse fett får eg mjukare kropp? 7324407[/snapback] Se en kveld på TV2 så har du mange tips fra reklamer du ! Lenke til kommentar
maskot Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 mmm Ser minimalt på TV eg...! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nyere forskning viser at hvis du knepper på kroppen din 3 ganger dagli i 6 mnd, gjør kroppen din 11% mykere. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Kva vil det seie å "kneppe" på kroppen? Og eg har veldig tynn hud korleis får eg den tjukkare? Kva slag mat må eg ete? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg antar at "kneppe" er i dansk betydning? Det med hud har alltid vært en hjertesak for undertegnede. Vanskelig å finne balansen mellom tørr og feit hud. Et supertynt lag med fuktighetskrem er helt nødvendig etter dusjing. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Kva er kneppe i dansk betydning då! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ejakulere, fyre av kremkanonen, underlivsutblåsing, hvit fontene, sperm-geysir osv... Lenke til kommentar
maskot Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 ååå seff!! Men 3 ganga for dagen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Haha.. Ikke helt det de mener her, det er nok å "knekke" leddene de mener. Men jeg har da virkelig hørt at dette IKKE forbedrer bøyeligheten/mykheten Lenke til kommentar
maskot Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det vil seie at det funka å knipe forsiktig og dra litt i huda då? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 helse og type fett, vet dem som driver yoga og vegan opplegg, passer for solen holder smidig hud til de blir nokså gamle. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kneppe, betyr å dra litt i huden ja. Lenke til kommentar
Aloeman Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Den største feilen mange gjør er å vaske seg ofte samt med feil shampo / balsam / vaskemiddel ! En shampo til 20 kr gjør ikke susen for å si det slik. Joa man blir rein men de kjemiske og syntetiske stoffene i mange produkter ødelegger huden. Dårlig sammenligning men man blir også "rein" av å vaske med steeeerke såper / syre etc men det ødelegger huden. Dvs man må bruke en shampo / såpe som i tillegg til å gjøre oss rein også må bevare huden. Ett slikt produkt bør ikke inneholde syntetiske eller kjemiske stoffer. Det mest tragiske jeg ser er hvor mange hudprodukter som er tillsatt vann. Å kjøpe shampo som inneholder vann er ikke det lureste vann får man nok av når man dusjer. Men såklart, produsentene øker volum så dermed blir shampo / såpe etc billigere. Nei støtter meg til Aloe Jojoba Shampo fra Bergen. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Bruka Dobbeldusj eg. Andre såpe som er greie som lukta ikkje heilt dame eller ekstrem mann parfyme i som du veit om då? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Den største feilen mange gjør er å vaske seg ofte samt med feil shampo / balsam / vaskemiddel !En shampo til 20 kr gjør ikke susen for å si det slik. Joa man blir rein men de kjemiske og syntetiske stoffene i mange produkter ødelegger huden. Dårlig sammenligning men man blir også "rein" av å vaske med steeeerke såper / syre etc men det ødelegger huden. Dvs man må bruke en shampo / såpe som i tillegg til å gjøre oss rein også må bevare huden. Ett slikt produkt bør ikke inneholde syntetiske eller kjemiske stoffer. Det mest tragiske jeg ser er hvor mange hudprodukter som er tillsatt vann. Å kjøpe shampo som inneholder vann er ikke det lureste vann får man nok av når man dusjer. Men såklart, produsentene øker volum så dermed blir shampo / såpe etc billigere. Nei støtter meg til Aloe Jojoba Shampo fra Bergen. 7636956[/snapback] Disse stoffene du prater om er stoffer som har lav PH verdi. Fettlaget og syren på huden forsvinner, som du vil oppleve som tørr hud. Det kan også komme av at du vasker deg for ofte. Huden skal ha en PH verdi på 5,5 , nå oppfatta jeg ikke om du var jente, men da skal du bruke 3,5 i skrittet for å opprettholde den normale floaren Men ja, bruk milde shampoer, som feks SP @ SystemProfessional, som du kan få kjøpt hos frisøren din. Snill mot hodebunn og hud generelt - Samtidig som den lukter godt Endret 4. januar 2007 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå