Mr.Anki Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Det hadde vært digg med en 7" lcd skjerm eller større i front Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har også tenkt på en liten lcd sjerm i mit karbinet, og kjøre 2 sjermer. noen som har noen erfaringer med det eller synspukter? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Har også tenkt på en liten lcd sjerm i mit karbinet, og kjøre 2 sjermer. noen som har noen erfaringer med det eller synspukter? 7371740[/snapback] hvor stor tenkte du på da? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det hadde blitt vidunderlig bra kjøling med en diger vifte i hver ende som kunne trekke luft gjennom røret, omtrent som i en vindtunell som man bruker til å teste aerodynamikken til fly Putt inn et modellfly som man kan se på gjennom et akryl-lokk i toppen av røret så blir det ph3tt! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja. Jeg hadde jo i første omgang tenkt en slik vifte i front Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det hadde blitt vidunderlig bra kjøling med en diger vifte i hver ende som kunne trekke luft gjennom røret, omtrent som i en vindtunell som man bruker til å teste aerodynamikken til fly Putt inn et modellfly som man kan se på gjennom et akryl-lokk i toppen av røret så blir det ph3tt! 7372876[/snapback] Støtter den! Hele boksen i acryl med en diger vifte foran som blåser inn, og en like stor bak som trekker ut. Så henger man et modellfly inne i kabinettet ... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Har prøvd og sparkle litt nå, og det ser ut til og gå greit Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har noen flere forslag og komme med ? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Denne så jo morsom ut.. *i mine innlegg* Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Nå har det gått en stund siden jeg har gjort noe med dette. Men nå har jeg tenkt til og begynne. Men jeg må ha hjelp til et bra navn Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Airstream? Turbine? Hvis du har en stor vifte foran og en bak da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Har funnet ut at det kanskje blir litt vanskelig med en stor vifte i front. Siden det er div. andre ting det. Men skal se om det blir plass framme i allefall. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Flere forslag ? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ser spennende ut, dette må jeg følge med på. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Forresten, du kan male hele greia rød og sette på ei lunte i fronten så det forestiller en dynamitt. :!: Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har også tenkt på en liten lcd sjerm i mit karbinet, og kjøre 2 sjermer. noen som har noen erfaringer med det eller synspukter? 7371740[/snapback] Thermaltake har en 7" LCD skjerm med touchscreen som du finner her. Endret 15. januar 2007 av KjQttkak Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Den var ikke billig KjQttkak Har startet prosjektet nå, link i signaturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå