Krypdyr Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i brukte, billige elpianoer? Jeg spiller piano "hele" tiden, men nå har jeg begynt å studere og dermed flytta inn i en liten hybel.. lever på studielån, og har derfor ikke all verden med penger å rutte med. skulle hatt et billig og lite elpiano som det rett og slett går ann å sette på bordet.. jeg har forsterker, så bra med lyd skal jeg klare å årne:P noen som spiller noe musikk av Jim brickman forresten? nydelig musikk.. og til folk som lurer på noter; søk bare med bearshare eller andre liknede programmer.. der finner man som regel det man er ute etter:) på forhånd takk! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i brukte, billige elpianoer?Jeg spiller piano "hele" tiden, men nå har jeg begynt å studere og dermed flytta inn i en liten hybel.. lever på studielån, og har derfor ikke all verden med penger å rutte med. skulle hatt et billig og lite elpiano som det rett og slett går ann å sette på bordet.. jeg har forsterker, så bra med lyd skal jeg klare å årne:P noen som spiller noe musikk av Jim brickman forresten? nydelig musikk.. og til folk som lurer på noter; søk bare med bearshare eller andre liknede programmer.. der finner man som regel det man er ute etter:) på forhånd takk! 7324098[/snapback] Sjekk Yamaha sine modeller... kanskje ikke det billigste, men du får mye for pengene! Det skal jeg love deg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det hjelper sikkert om du antyder hvilket budsjett du har for dette. "Billig" er et høyst subjektivt begrep... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå