Onkel Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Har ikke vært på nett i det siste, så det har samlet seg opp noen bilder jeg gjerne vil ha kritikk på. 1. Nattsykkeltur: 2. He's so high: 3. Over ende: 4. Shimmering cold and bright: 5. Men inni er vi like: (Det siste er et eksperiment: selvportrett tatt tre sekunder etter at jeg våknet. Flere som føler seg sånn?) Forresten, takk til deg SirMaximus / Riktig, for fargebehandlings- og dodge/burn-teknikken som flere av bildene har fått en tøtsj av. Endret 20. november 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Bilde nr 2 er dritkul, kreativ komposisjon. Surrealistisk i form at en ikke sikkert ser om han henger i taket og dingler med beina eller om han faktisk har beina på bakken. Kan hende han står på hodet og du har rotert bildet 180 grader?? Stolpen, lyset eller benken til høyre ødelegger litt syns jeg, et element for mye på en måte. Kunne kanskje med fordel være bedre med litt mindre lys. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 22. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Takker, autoxave! Det var det som var ideen ja. Det ser ganske kult ut når det er snudd oppned, men det er akkurat for mye skygge under skoene hans (som jeg ikke klarer å redigere bort helt naturtro) til at det helt ser ut som om de svever i lufta. Skjønner at det med kontrasten og lyset ble litt mye ja. Men det måtte bli sånn for at det ikke skal vises at han står på et bord. Men kanskje ikke så dumt å klone bort lampa. Forresten, mener ikke å mase, men bare én feedback dere? Er de virkelig så anonyme? Selv synes jeg jo ikke det, men smaken er vel som baken. Da får jeg spørre som vanlig: hva mangler / burde vært bedre? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Liker bildene utrolig godt, spesielt det natur bildet, nr 4... veldig kaldt.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Bilde nummer en ble litt for, rart synes jeg. Jeg klarer ikke aa forklare hva som gjorde det rart, det ble bare rart. Bilde nummer to ble svinbra. Dette digget jeg, rett aa slett. Bilde nummer tre er ogsaa veldig bra. Jeg synes den forteller en ganske saa bra historie igrunn. Bilde nummer fire ble bra, men ikke topp. Ble litt overeksponert i hoyre hjorne. Det siste bildet ble igrunn bare kjedelig. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Likte best #4 synest det ble stilig lys på den... den lille overeksponeringen gjorde ingenting i mine øyne... very good Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Det første er meget bra! Spesille farger og stemning som kunne vært hentet rett ut av en Jeunet-film. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Mye stilig her. Særlig bilde 2 falt jeg for. Det ser ikke ut som han henger i taket, men heller at han står på et gulv, som sømløst går over i en vegg på en eller annen rar måte. Minner meg om disse gamle tegningene med helt sjuke perspektiver av bl.a. Esher, om jeg husker navnet riktig. Alt blir bare helt feil. Bilde 1 liker jeg også godt, det er et eller annet spesielt ved det som jeg ikke helt kan sette fingeren på, men det ser stilig ut. Lekker belysning, og særlig det svake lyset i bunnen gjør utrolig mye. Herlig selvportrett. :!: Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 26. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Takker for både ros (modellen for bilde 2 var kledelig smigret) og ris (selv om jeg tror "for rart" teller som ros når målet var noe drømmeaktig. ) Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 likte bilde 3 jeg. litt sånn Klaus følelse da personen blir litt pressa ned av rammen, samtidig som at han åpenbart fryser. lag en ekstra versjon der samme kar ligger på stranda i syden.. ..jeg får neppe sove uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå