Joakim Gjerde Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei! Jeg skal ta en del bilder i morgen hvor jeg må ha noe som kan etterligne blod. Håpet på at noen her inne har tatt bilder med blod som innhold før og derfor kunne hjelpe meg. Har prøvd å få tak i teater blod men uten nytte, bildene må tas i morgen da de skal leveres på onsdag så har heller ingen tid til å dra noe sted for å få tak i teater blod. Hva kan jeg bruke i steden? Skal jo helst ligne ganske godt. Bildene skal være forholdsvis mørke og dystre hvis det hjelper noe til hva jeg kan velge. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei!Jeg skal ta en del bilder i morgen hvor jeg må ha noe som kan etterligne blod. Håpet på at noen her inne har tatt bilder med blod som innhold før og derfor kunne hjelpe meg. Har prøvd å få tak i teater blod men uten nytte, bildene må tas i morgen da de skal leveres på onsdag så har heller ingen tid til å dra noe sted for å få tak i teater blod. Hva kan jeg bruke i steden? Skal jo helst ligne ganske godt. Bildene skal være forholdsvis mørke og dystre hvis det hjelper noe til hva jeg kan velge. 7323965[/snapback] Hva med å bruke griseblod? (du får kjøpt dette i de fleste matvarebutikkene rundt om i landet) svært billig og ikke minst 100% realistisk. Etter du er ferdig med det, så er det bare å blande litt hvetemel osv.. så har du blodpudding/blodpannekake. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hmm, kan jo se om jeg får tak i det. Men hvordan lukter dette da? Skal ta bildene i fotostudio så er dumt hvis det stanker i studioet i flere uker fremover. Noen som har andre forslag også? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm, kan jo se om jeg får tak i det. Men hvordan lukter dette da? Skal ta bildene i fotostudio så er dumt hvis det stanker i studioet i flere uker fremover. Noen som har andre forslag også? 7324016[/snapback] uttynnet ketjup hehe eller du kan jo gå inn i en hobby butikk de har nok noe Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Solbærsirup har jeg brukt til film, vet ikke om det funker like bra til foto. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm, kan jo se om jeg får tak i det. Men hvordan lukter dette da? Skal ta bildene i fotostudio så er dumt hvis det stanker i studioet i flere uker fremover. Noen som har andre forslag også? 7324016[/snapback] hmm. Selve griseblodet lukter ikke særlig. (du kan jo lukte selv om du får tak på det) Men om du lar det stå å tørke osv.. så tviler jeg på at det lukter noe annet en forferdelig. :!: Men, hvis du passer deg å vasker/skyller eller fjerner blodet etter bruk, så burde det ikke lukte stort. Har jo blitt brukt til matlaging osv.. på kjøkkenet, og da blir det jo alltids litt søl. Men blir jo alltid tørket opp etterhvert. (aldri kommet noen lukt) Verken permanent eller under bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå