Dan Stamnes Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 driver og tester litt i vista her nå! liker det utrolig godt hittentil, bare en ting som er så plagsomt, så lurer på om noen har peil på problemet hver gang jeg åpner et program eller noe anna, så spør "vista" om jeg virkelig vil åpne dette programmet! dette er _litt_ i overkant av hva jeg trenger av sikkerhet! når jeg må klikke så mye som det jeg gjør nå! noen som har vært borti dette og har en enkel løsning? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jeg regner med at du finner noe som kan fjerne dette i instillinger elns og sikkerhets senter... Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 jeg regner med at du finner noe som kan fjerne dette i instillinger elns og sikkerhets senter... 7323799[/snapback] tro du meg jeg har lett! men finner seriøst ingenting om akkurat dette! samt at jeg som administrator på pc'n ikke har helt administrator rettigheter enkelte ganger Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan du kanskje skrive akkurat hva meldingen gir deg i beskjed, så er det enklere å google? "jeg godtar å åpne dette program" gir veldig dårlig (og ikke minst uvesentlig) resultat. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 samt at jeg som administrator på pc'n ikke har helt administrator rettigheter enkelte ganger 7323918[/snapback] Har bare såvidt testet Vista selv, men kanskje dette hjelper? [..] even if you are logged in as Administrator, you're not getting Adminstrator rights. There's a way to turn this feature off by the way: Run gpEdit.msc Go to: Computer Configuration | Windows Settings | Security Settings | Local Policies | Security Options User Account Control: Run all users including Administrators as standard users - Disable User Account Control: Behavior of the elevation prompt - No Prompt Then log off and log back on. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 sånn. da fikk man ordna opp i dette lille "problemet" Control Panel > User accounts > Change Security Settings and is called User Account Control (UAC). så slipper man den evige klikkinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå