papirvann Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 kanskje feil underforum, dårlig emnetittel, men når jeg kopierer filmene mine med DVDShrink så får jeg mange filer. er det noe program jeg kan bruke for å få alle disse filene til å bli en, eller et program for DVD kopiering som bare gir deg en fil? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Antar dette er tillatt.. Mener VLC skal ta det. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Antar dette er tillatt.. Mener VLC skal ta det. 7323887[/snapback] mener du på avspilling? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jepp, på avspilling. Gjorde det selv en gang jeg skulle på hytta og ikke gadd å ha med masse DVDer. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jepp, på avspilling. Gjorde det selv en gang jeg skulle på hytta og ikke gadd å ha med masse DVDer. 7324012[/snapback] åja, jeg mener at man får en fil ut av kopieringen. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Magic DVD Ripper gjør en god jobb, og mer brukervennlig er det vanskelig å få det. Edit: Jeg tenkte ikke på at du skal kopiere filmene direkte, tenkte ripping til DivX, jeg. Beklager. Endret 20. november 2006 av Dradd Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du trenger et program som kan lage ISO-filer av alle VOB'ene og det andre greiene. Søk på google på "ISO maker" eller noe sånt, så finner du vel noe. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan velge å lagre filmene på PCen som ISO istedenfor VOB filer i DVDshrink.. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Kan velge å lagre filmene på PCen som ISO istedenfor VOB filer i DVDshrink.. 7324840[/snapback] akkurat hva er iso filer? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan velge å lagre filmene på PCen som ISO istedenfor VOB filer i DVDshrink.. 7324840[/snapback] akkurat hva er iso filer? 7325911[/snapback] Et "bilde" av CD/DVD'en. Eller, sagt på en annen måte, en "pakke" som inneholder andre filer. Hvis DVDShrink kan lagre som ISO, så velger du det. Da kan du brenne direkte i et passende brenneprogram. (Eller mounte i en virtuell stasjon, f.eks. Daemon Tools, hvis du skal se på filmen på en PC.) Mer om ISO images: http://en.wikipedia.org/wiki/Iso_image Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå