tommy007 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei pc'n bruker ca 30-35 sekunder for å slå seg på er det raskt? eller treigt? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei pc'n bruker ca 30-35 sekunder for å slå seg på er det raskt? eller treigt? 7323755[/snapback] Det er nok ikke spesielt raskt, og husk på at det ikke er mye å forvente heller da.. Spørs hvordan du måler det.. Fra du trykker på knappen til innlogging - er det vel kanskje ikke så alt for raskt. Men til alle programmene er startet, er det rimelig kjapt.. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) ok,all programma har loada , men har du noen tips? for å at det skal boote raskere, har en annen pc det ikke går fult så raskt Endret 20. november 2006 av tommy007 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan skrive " msconfig " i kjør da får du opp et vindu. Så velger du oppstart. Her kan du velge hvilke programmer som skal starte opp... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei pc'n bruker ca 30-35 sekunder for å slå seg på er det raskt? eller treigt? 7323755[/snapback] Det er nok ikke spesielt raskt, og husk på at det ikke er mye å forvente heller da.. Spørs hvordan du måler det.. Fra du trykker på knappen til innlogging - er det vel kanskje ikke så alt for raskt. Men til alle programmene er startet, er det rimelig kjapt.. 7323818[/snapback] Du måler jo gjerne fra windows begynner å boote. (alså fra det punktet PCen faktisk prøver å "starte opp") Men det resultatet trådstarter har kommet frem til er dette absolutt normalt. (kommer dog litt ann på hvordan du måler) Men LAANGT ifra en TREG oppstart. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei pc'n bruker ca 30-35 sekunder for å slå seg på er det raskt? eller treigt? 7323755[/snapback] Det er nok ikke spesielt raskt, og husk på at det ikke er mye å forvente heller da.. Spørs hvordan du måler det.. Fra du trykker på knappen til innlogging - er det vel kanskje ikke så alt for raskt. Men til alle programmene er startet, er det rimelig kjapt.. 7323818[/snapback] Du måler jo gjerne fra windows begynner å boote. (alså fra det punktet PCen faktisk prøver å "starte opp") Men det resultatet trådstarter har kommet frem til er dette absolutt normalt. (kommer dog litt ann på hvordan du måler) Men LAANGT ifra en TREG oppstart. 7324146[/snapback] Ja, det spørs hvordan man måler det. Fra oppstart til innlogging er det en del, men ikke katastrofe kanskje. Til alle programmene er lastet, er det ganske bra - men det spørs også hvilke programmer man laster ved oppstart. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Det er ingenting annet enn velstand hvis det bare tar 30 sekunder fra du trykker på knappen til alle programmene er lastet inn og du kan bruke den. Min bruker sikkert 2 minutter (lenge siden jeg tok tiden), men jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg finner andre ting å gjøre på mens den slår seg på. Endret 20. november 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Regner med at min bruke ca. 1-1½ minutt, jeg gjorde noe med det for ikke lenge siden, men det gikk fort opp igjen, og regner med å bryte 2 min barriæren snart... Så det er nok ikke så verst. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Ok, har tiden nede i 25 sek hvis jeg husker riktig nå, hehe, det er altså fra jeg trykker på knappen til alle programmene er loada Endret 20. november 2006 av tommy007 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ok, har tiden nede i 25 sek hvis jeg husker riktig nå, hehe, det er altså fra jeg trykker på knappen til alle programmene er loada 7326186[/snapback] Det vil eg og, men det er og blir en drømmesak fra min side! Til det har eg alt for mykje dill som skal loades! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå