Super_Nobody Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg og 3 venner liker å ha lan i helgene. Er det noen bra coop spill til sånn at vi kan spille singelplayer-delen sammen? Noen Forslag ! ! ! Lenke til kommentar
Martin_byfuglien Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 dere kan jo prøve noen av splinter cell spillene, men der tror jeg det er bare to om gangen. Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg og 3 venner liker å ha lan i helgene. Er det noen bra coop spill til sånn at vi kan spille singelplayer-delen sammen? Noen Forslag ! ! ! 7323670[/snapback] SWAT 4 er et utolig bra coop-spill Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det lages slike tråder om og om igjen i det uendelige, til tross for at det finnes en slik tråd fra før av. Snart orker jeg ikke lenger å linke til den gigantiske tråden vi har her på forumet allerede. *Sukk*, men jeg får vel gjøre det èn gang til da: Her. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skytespill: Hidden and dangerous 2 - Litt gammelt? Ghost Recon Advanced Warfighter Swat 4 Brothers in Arms 1 og 2 - OBS! max 2 player. Rainbow Six serien - Vegas kommer jo snart. Doom3 med coop mod - Funker svært bra! Half-Life 2 med coop mod. Far Cry - med coop mod. Serious Sam 1 og 2 Splinter Cell - Chaos Theory - OBS! max 2 player. Vet noen om Double Agent har coop? Operation Flashpoint - Litt gammelt? Svært mange RPG spill har coop gjennom SP delen: Diablo 2 Neverwinter Nights 1 og 2 Dungeon Siege 1 og 2 osv. De fleste RTS spill har også muligheten for coop vs. CPU (altså datastyrte motstandere) anbefalere Company of Heroes! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bruk tråden det er linket til over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg