Gå til innhold

Web galleri og Bilder på DVD spiller

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale et bra program som lager web gallerier? Små thumbs, og sider der en kan bla fram og tilbake mellom bildene. Trenger tips. Nå bruker jeg WebGallery funksjonen i Adopbe Photoshop 6.0, men kunne tenkt meg noe mer fancy....

Annen ting og, hva skal jeg gjøre for å se jpg bilder på DVD spilleren min. Den støtter VCD og dermed skal det vel funke å vise bilder på tv'n?

Alle tips mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nero har støtte for VCD. Den er enkel å bruke. Men desverre er det begrensing på 99 bilder. Det beste programmet jeg har prøvd er WINONCD 3.8. Her er det ingen begrensinger. Kjørte nettopp 600 bilder på en CD for visning på min DVD spiller. I tillegg kan du lage oversiktlige menyer. Veldig bra program. Desverre har jeg ikke fått den til å fungere under windows XP.

[ Denne Melding var redigert av: superrune2 på 2002-11-15 13:20 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skaff deg Macromedia Dreamweaver (HTML Editor) og Macromedia Fireworks (Æææh, fyrverkeri editor, hva enn man kan kalle det...) Men med de to kan du lage et web galleri med thumbnails. :):)

www.macromedia.com :D

- Magnus G.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har aldri opplevd noen begrensinger ved å bruke Nero ? Ser at flere her sier at det opplever en begrensning på 99 bilder i slideshowet. Bruker en billig AOPEN brenner og nero programmet som fulgte med denne, Nero 5, og kan da lage så lange slideshow jeg bare makter, hvertfall til cd plata er full.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...