Kontorstol Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg har et problem, jeg klarer ikke å laste opp NOE som helst over internett... Ikke bilder til f.eks diskusjon.no eller blink... Ikke film til youtube og inegn filer av noe slag... Vi har en linje på 2600/400 (tror jeg) Noen som vet hva som kan være galt?? (det har vert sånn i 3 månder) Endret 20. november 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har et problem, jeg klarer ikke å laste opp NOE som helst over internett... Ikke bilder til f.eks diskusjon.no eller blink... Ikke film til youtube og inegn filer av noe slag... Vi har en linje på 2600/400 (tror jeg) Noen som vet hva som kan være galt?? (det har vert sånn i 3 månder) 7323522[/snapback] Hva skjer når du prøver å laste opp? Får du noe feilmelding? Vil tro dette er et programvare problem, med nettleseren din. Alle disse du nevner bruker web-basert opplasting. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva får deg til å tro at dette er ett nettverksproblem? Som rolvs sier så er det nok ett softwareproblem. Ett eller annet program blokkerer for upload, Ad Muncher, Norton Internet Security, PeerGuardian, Windows brannmur eller andre. Kan også være en trojan eller ett virus som plager deg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg har et problem, jeg klarer ikke å laste opp NOE som helst over internett... Ikke bilder til f.eks diskusjon.no eller blink... Ikke film til youtube og inegn filer av noe slag... Vi har en linje på 2600/400 (tror jeg) Noen som vet hva som kan være galt?? (det har vert sånn i 3 månder) 7323522[/snapback] Hva skjer når du prøver å laste opp? Får du noe feilmelding? Vil tro dette er et programvare problem, med nettleseren din. Alle disse du nevner bruker web-basert opplasting. 7323564[/snapback] Jeg har prøvd med både firefox og IE mn samme feilen på begge (siden står bare å loader i 5min +\- og så kommer det sånn forbindelse brutt..) Jeg har prøvd å formatere PCen men det hjalp ikke.. noen forslag? edit: nå pråvde je å laste opp fra en annen PC i nettverket, og det fungerte...så det r sikkert noe gale med PCen min (?) Endret 20. november 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 lasta du opp d bildet? hvertfall.. prøv en slik 2 veis speedometer.. vet hardware.no har en.. vet ikke om den er pålitelig. tror det er et program som heter pffast eller noe, som tester linja Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Nå sitter jeg på min PC og jeg klarer ikke å laste opp noe... Men hver gang jeg prøver :/ Endret 20. november 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 du må jo klare å laste opp noe, f.eks. SYN og ACK-pakker, ellers hadde du jo ikke klart å surfe. Kikk på hor mye som er lastet opp/ned i viduet som kommer opp når du dobbeltklikker på nettverksikonet i taskbaren. For meg virker det som om du har problem med en overivrig brannmur eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dette er brannmursproblem. Og jeg tror deg virkelig ikke når du sier du har reformatert pcen. Da har du i så fall klart å legge til samme problemdrivere igjen. Har du integrert nettverkskort på hovedkortet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Dette er brannmursproblem.Og jeg tror deg virkelig ikke når du sier du har reformatert pcen. Da har du i så fall klart å legge til samme problemdrivere igjen. Har du integrert nettverkskort på hovedkortet? 7326071[/snapback] Jeg skiftet brannmur ette at jeg formaterte... Ja, netverkaskortet er intergrert... Men jeg hadde ikke dette problemet før, det dukke opp helt plutselig... Først trodde jeg det var leverandøren som hadde et problem, men siden det bare er på min PC så vet jeg ikke Endret 22. november 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå