magiXen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hei. hvordan vrenger man stemmer på film? noen enkle måter å gjøre det på? har ulead videostudio 8.0 til rådighet på maskina nå. men andre programmer kan også skaffes. vel noen som har peil? tenker på sånn smurfestemme og mørk dyp stemme Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er ikke sikker på hvordan du gjør det ved hjelp av videoredigering. Men jeg har en ide. Klarer du å få lydsporet for seg selv? Det gjør du via masse programmer, og ikke et eneste ett som jeg husker på nå. Da kan du bruke et program for lyd, og det er mye lettere. Og så er det bare å legge på lyden etter at du har manipulert den :-) Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 ja. jeg har lyden separat nå. hva bruker jeg for å pitche den? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Finn deg et Audio-edit program...Feks Wavepad er et veldig enkelt program som fungerer helt fint for litt pitching... Ikke noe avansert. Det finner du her: http://www.nch.com.au/wavepad/ Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 fant det ut i Nero Wave Editor. Transpone eller hva det kalles Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Gjort dette selv mange ganger. Men jeg bruker da Vegas. Så har jeg SoundForge i tillegg, og disse to jobber flott sammen om noen lurer. Men husk at selv om stiller på pitchen i stemmen må ikke lyden være lengre/kortere enn videoen hvis du forstår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå