r2d290 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hallo. Er det noe program som kan gjøre at mitt digitale videokamera kan begynne å recorde til hardisken på dataen når det kommer lyd eller bevegelse, og gjerne også som jeg kan sette til å ta bilde hver dag, hver uke osv.? takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Rørslesensor veit eg ikkje om, men viss du kan bruke kameraet som webkamera, kan kanskje Webcam Timershot, eit PowerToy frå Microsoft, fungere for å ta bilete ved bestemte intervall. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 det med bestemt interval var det bare ett pluss om den hadde. Ja det er det jeg håper at det går an å bruke kameraet som ett webcam el. fordi det finnes sikkert mange webcam prog. med mulighet for video/audi motion Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Såg dette i ein annan tråd. Kanskje interessant: http://www.dinside.no/php/art.php?id=341912 Redigert: Du var kanskje klar over det forresten, sidan det og var for webkamera, so dette var kanskje eit litt unødvendig innlegg... Endret 30. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå