DaXoN Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 min Moped lapp ble stjålet hva nå ? var i lommeboken min og den ble tatt så nå har jeg ikke lappen hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja, du kan jo begynne med å anmelde tyveriet til Politiet. Der forteller de deg også hva du skal gjøre videre. Tipper det bare er å gå på nærmeste trafikk-kontor og be om nytt sertifikat. Leit med lommeboka di. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Tja, du kan jo begynne med å anmelde tyveriet til Politiet. Der forteller de deg også hva du skal gjøre videre. Tipper det bare er å gå på nærmeste trafikk-kontor og be om nytt sertifikat. Leit med lommeboka di. 7323145[/snapback] vel er en stund siden og politiet i kr.sand er ikke de beste og snakke med ^^ ble jo truet på livet engang og de sa bare slapp av og ikke gå nerme han... gad ikke snakke med fyren eller noe heldigvis så jeg han ikke så mye mere. så tror ikke de gidder og bry seg om en lommebok med 500kr + noen kort^^ får vel komme meg til trafikkkontoret Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan stikke på eventuelt politistasjonen så får du en midlertidig lapp, Eller var det biltilsynet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan stikke på eventuelt politistasjonen så får du en midlertidig lapp, Eller var det biltilsynet. 7323180[/snapback] politistasjonen kan vel utstede slike, så kan vel stikke dit, og bestille nytt kort derfra, så du får det i posten. meiner jeg da Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 så tror ikke de gidder og bry seg om en lommebok med 500kr + noen kort^^ De skal ta imot anmeldelse hvis du ber det. Jeg anbefaler deg at du gjør det. Ta gjerne med deg mor eller far så tar de deg kanskje mer seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå