Gå til innhold

Ny GRAW 2 informasjon. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Here are some details from the article

Developed by Red Storm and Ubisoft Paris, and has been in development since Graw was launched. It will contain the following graphical updates which has been concluded that it easily eclipses its predecessor in terms of visuals. They include the following

 

1.Dynamic Weather Conditions: Taking place in sandstorms to howling rain, with subtle details such as after a rain storm the mission area glistens with moisture and features standing pools of water on the streets. As well as wind and weather simulation.

 

2. Object Translucency: Which allows players to see through surfaces like leaves and fabrics under the right lighting circumstances.

 

3. God Rays: Also a technique that simulates the way light goes around a surface that blocks light. God Rays allow the player to see the limits of light, creating the hard edges rays of light often seen pouring through cathedral windows.

 

4. Smoke Effects Techinques called Depth Sprite in which smoke particles move over and around objects like an actual gas, elminating the hardlines you see between clouds and surfaces you see in most games. The smoke also reacts to light and wind.

 

Demos were shown that showed the dynamics of the smoke. Such as a helicopter down draft that forced huge plumes of smoke away from the landing. To an explosion forcing away a smoke cloud with the light of the fire reflecting off the particles in the cloud in real time.

 

5. Improved particle effects that send debris flying in explosions and chips exploding off walls when struck by a bullet.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sammen med Rainbow Six - Las Vegas, Mass Effect og Bioshock så er GRAW 2 tittelen jeg ser mest frem til.

Jupp; Halo 3 ligger godt under på "Må-ha"-barometeret mitt.

 

Jeg fantaserer vilt om at man må legge en ny taktikk midt i kampens hete grunnet uforutsett vær. At en sandstorm, uscriptet vel og merke, ødelegger sikten, eller at det plutselig snør så kraftig at man knapt orker å gå fremover.

Eller hva med kraftig vind som får livsfarlige objekter til å fly gjennom luften..

Kraftig kulde... Vil ha!

Lenke til kommentar

GRAW til 360 er noe av det dårligste jeg har vært borte i. Problemer som at spillern beveger seg som en full skøyteløper, lyden av å avfyre skudd suger (sammenligner med sånne virkelige man avfyrer i "armyn"), dropper alltid et par playere ved oppstart. "check up, mute youre mic" er en gjenganger før hvert game fordi alltid 4 -5 stykker detter ut uansett connection.. (litt random har jeg på følelsen av). Noe som igjen leder til overtro som feks. Gamet ,å starte på autotimer 4.50. Uansett.. Ubisoft brukte over et helvt år på en patch som ikke fikset noen problemer. Åttpåtil må du kjøpe "halve" spillet som kom ut senere for å spille med dine venner. Singleplayer er fett, men det er live jeg har en 360 for

Lenke til kommentar

Ja GRAW PC var mye mye dårligere enn på xbox360. Det spillet var helt genialt. Jeg vender ennå tilbake for å runde på hard. Online er også mye morro selv om jeg kan være enig med at det var litt tull i starten.

 

GRAW2 er et av de spillene jeg gleder meg aller mest til. Sammen med bioshock da. System shock 2 er et av mine all time spill.

 

Men først skal jeg spille black jack i Las Vegas ...

Lenke til kommentar

Forøvrig blir det besøk til Mexico igjen, men heldigvis ser det ut til å bli mer varierte omgivelser.

 

-Graw 2 deals with the escalating turmoil just south of the US border.

 

-It all takes place over 72 hours

 

-It will have way more varied locations including fighting through the

mountains, forests, etc.

 

-Whats more the combat will be on both sides of the border, Mexico and

the US appearently.

 

-the first section of Graw2 will take place around the Mexican City of

Juarez, 2nd in a war torn urban Center, the final tasks players with

repelling a full fledged invasion of US soil for control over El Paso Texas.

 

-In another demo the smoke cloud was forced away from a sudden

explosion, and the light from the fire reflected off the particles in

the cloud in real time.

Lenke til kommentar
GRAW til 360 er noe av det dårligste jeg har vært borte i. Problemer som at spillern beveger seg som en full skøyteløper, lyden av å avfyre skudd suger (sammenligner med sånne virkelige man avfyrer i "armyn"), dropper alltid et par playere ved oppstart. "check up, mute youre mic" er en gjenganger før hvert game fordi alltid 4 -5 stykker detter ut uansett connection.. (litt random har jeg på følelsen av). Noe som igjen leder til overtro som feks. Gamet ,å starte på autotimer 4.50. Uansett.. Ubisoft brukte over et helvt år på en patch som ikke fikset noen problemer. Åttpåtil må du kjøpe "halve" spillet som kom ut senere for å spille med dine venner.  Singleplayer er fett, men det er live jeg har en 360 for

7323069[/snapback]

 

Bra vi ikke deler din mening. GRAW er et av de spillene som topper listen over Live

Lenke til kommentar
GRAW til 360 er noe av det dårligste jeg har vært borte i. Problemer som at spillern beveger seg som en full skøyteløper, lyden av å avfyre skudd suger (sammenligner med sånne virkelige man avfyrer i "armyn"), dropper alltid et par playere ved oppstart. "check up, mute youre mic" er en gjenganger før hvert game fordi alltid 4 -5 stykker detter ut uansett connection.. (litt random har jeg på følelsen av). Noe som igjen leder til overtro som feks. Gamet ,å starte på autotimer 4.50. Uansett.. Ubisoft brukte over et helvt år på en patch som ikke fikset noen problemer. Åttpåtil må du kjøpe "halve" spillet som kom ut senere for å spille med dine venner.  Singleplayer er fett, men det er live jeg har en 360 for

7323069[/snapback]

 

Bra vi ikke deler din mening. GRAW er et av de spillene som topper listen over Live

7324036[/snapback]

 

Helt uforståelig, men men :nei: er veldig kritisk til spill. De må være perfekte. Er kanskje bare laget en håndfull av de opp gjennom årene

Lenke til kommentar

 

Gi oss gjerne ein liten liste,gjerne minimal, for det er får spill som er perfekte her rundt om i hvertfall.

7324319[/snapback]

 

Hehe ser frem til denne listen. Er forsåvidt ganske kritisk selv og kjøper som regel bare spill som har fått 7 eller høyere er på gamer.no (eller tilsvarende på utenlandske nettsteder), men kan finne underholdning i de fleste spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...