Henrik Salthe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Stopp pressen! The Beatles gir ut nytt album! Eller, er det egentlig nytt? Det er jammen meg ikke lett å si. Les mer Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Meget velskrevet anmeldelse, og godt å se at noen faktisk ser hvor bra denne "kompilasjonen" er. At Oasis anså Beatles Love som rent søppel og skrudde av musikken etter fem sanger, er mildt sagt hårreisende. Der mistet Oasis all respekt fra min side. Er 100 % enig med din beskrivelse av denne fantastiske skiven. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Meget bra og artig album dette. Oasis kan bare få seg lagerjobb Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Min første tanke da jeg hørte om dette var ' Nei her holder jeg meg langt unna' - men så fikk jeg høre (deler av - hadde ikke tid til alt) i går. Og ja, det er bare vanvittig stilfult og artig gjort dette her, må skaffe den selv og virkelig få tygd litt mer på den. M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg