Husee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg sitter på pc'n til jeg legger meg uten noe problem, deretter ligger jeg å ser på TV noe jeg blir veldig trøtt av = P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Blir du beroliget av å sitte på PCen? Har du på deg klærne da eller er du naken Endret 2. desember 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hehe ikke godt å si om jeg blir beroliget av det.. men har ikke noe problem med søvn etterpå.. Med klær på ja når jeg sitter forand pcn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hehe ikke godt å si om jeg blir beroliget av det.. men har ikke noe problem med søvn etterpå.. Med klær på ja når jeg sitter forand pcn. 7410481[/snapback] Javel, da misforstod jeg litt Jeg forsøkte å ta av meg joggebuksa og satte meg på PC`n, og det kan jeg anbefale på det varmeste Har liksom aldri blitt så harmonisk som nå Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tren før du legger deg,men ikke like før (ca en time før er fint) Spis før du legger deg (en time er fint her og) Ligg unna PC og TV etc, her er det stråling og lys som påvirker, en stund før du legger deg, tipper en time er fint her å. Dette er tipsene som gjør det for meg. Vidre har jeg lest i en studie at man skal unngå å se TV, data, lese og andre aktiviteter som ikke har noe med senga å gjøre, i senga, fordi da slutter kroppen og underbevistheten å forbinde denne med direkte søvn. Dette gjaldt egentlig hele soverommet, men det er umulig for mange. Så skal du se kongen av queens før du køyer, bli sittende i sofaen eller stolen, og slå av fjernsynet når du legger deg i senga. Er du desperat tar du opp norskboka og leser påden eller noen annen form for faglitteratur. Jeg leser somregel vanlige bøker på senga og de gjør meg trøtt på sikt, sliter på øya osv, sett at boka ikke er kjempespennende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Skru av pc'en og/eller tv'en på rommet en stund før du legger deg. Hvis du slår de av rett før du legger deg, er det fortsatt mye energistråler i rommet, som gjør at det er vanskeligere å sovne. Endret 8. desember 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sove pille og en pils. problem solved Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg pleier å spise ca 10 minutter før jeg legger meg, og så leser jeg i en bok i ca 20 minutter. Da er jeg passe trøtt, og ligger og tenker på at jeg IKKE skal sovne, men at jeg skal ligge og tenke ut hva som skjer videre i boka mi. Da sovner jeg i løpet av 2 minutter eller noe ;D Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sovner uten problemer hver gang.. SKrur av pcen og hopper rett i køya i samme rom.. Keine probleme.. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ta deg en rask en, du rekker det! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg pleier å spise ca 10 minutter før jeg legger meg, og så leser jeg i en bok i ca 20 minutter.Da er jeg passe trøtt, og ligger og tenker på at jeg IKKE skal sovne, men at jeg skal ligge og tenke ut hva som skjer videre i boka mi. Da sovner jeg i løpet av 2 minutter eller noe ;D 7471644[/snapback] Høres ut som en engasjerende fortsettelse på boka Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ha sex før du legger den. Å da mener jeg ikke sånn pusle sex. Ha SEX. Så sovner du fortere enn dama rekker å tømme seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå