enden Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dell har gjort det godt i skjermmarkedet den siste tiden, og lanserte nylig deres første 20-tommer basert på TN-panel. Les mer Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Meget god test som vanlig Spennende skjerm det her, og tror nok jeg kjøper en (eller 2 ) når Dell kommer til å sette ner denne i pris... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Denne skjermen fikk ikke like mye skryt på www.dinside.no Kom test av samme skjermen fram i dag og. Jeg vil si at dette er en bra skjerm til en billig penge. Men kvaliteten variere litt i forhold til 2007WPF'n Siden panelet på denne sammenlignes med det som var på 2005"n. Endret 20. november 2006 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
eNgage Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Denna skal bestilles! Veldig nice test, bra hw tester skjerm litt igjen også! D: Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Denne skjermen fikk ikke like mye skryt på www.dinside.noKom test av samme skjermen fram i dag og. Jeg vil si at dette er en bra skjerm til en billig penge. Men kvaliteten variere litt i forhold til 2007WPF'n Siden panelet på denne sammenlignes med det som var på 2005"n. 7323013[/snapback] 2007WFP er nok en bedre skjerm, så jeg vil si meg enig i konklusjonen til DinSide om at 2007WFP på tilbud er et bedre alternativ enn W207WFP til full pris Nå har jeg riktignok ikke testet 2007WFP for Hardware.no, men jeg har sett den i praksis og vet omtrent hva den er god for, bare så ingen arresterer meg på at de ikke finner noen test i arkivet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ja, jeg synes også denne virker litt for dyr kontra 2007WFP. AtW Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Denne skjermen fikk ikke like mye skryt på www.dinside.noKom test av samme skjermen fram i dag og. Jeg vil si at dette er en bra skjerm til en billig penge. Men kvaliteten variere litt i forhold til 2007WPF'n Siden panelet på denne sammenlignes med det som var på 2005"n. 7323013[/snapback] 2007WFP er nok en bedre skjerm, så jeg vil si meg enig i konklusjonen til DinSide om at 2007WFP på tilbud er et bedre alternativ enn W207WFP til full pris Nå har jeg riktignok ikke testet 2007WFP for Hardware.no, men jeg har sett den i praksis og vet omtrent hva den er god for, bare så ingen arresterer meg på at de ikke finner noen test i arkivet. 7323147[/snapback] Ultrasharp skjermene i 07 serien er ihvertfall fantastiske på ergonomi. Min når fint ned i 5cm. fra bordflaten, og kan justeres i alle retninger. Innsynsvinkelen vil jo også være go på 2007WFP, da den har S-IPS panel (ihvertfall de aller fleste som selges i Norge) Prisen er altfor høy i forhold til de første antydningene. Nå skal man huske på att man burde vente på tilbud år man skal handle dell skjermer (de kommer regelmessig) Det er mest da de har konkuransedyktige priser. Med 25% rabatt koster denne 2600 kr. ca. med frakt, en helt ok pris. Likevel skal nok denne få problemer mot LG204WT, som selges for rundt 2700 kroner+ frakt, og minner mye om denne, bare med bedre dynamisk kontrast. Edit: Dinside ser på denne som ett alternativ til Ultrasharp skjermen, de er strengt tatt i ulike klasser. Prisen kommer garantert opp i rundt 5000 igjen, og denne ned i under 3000 ihvertfall. HDCP på denne er jo også bra. Endret 20. november 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
stengah Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (...) mens andre føler at tapet av høyde i formatet ikke gir oversikten de trenger. Spill som støtter widescreen ordentlig (Half-Life 2 feks) gir jo ikke tap av høyde, men bare ekstra i bredden. Lenke til kommentar
ulvenett Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 litt off topic. men hva heter det spillet som det er på skjermen, fra miniclip.com. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vil tru det spillet heter Bubble Trouble , sto nu værtfall det på testen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 litt off topic. men hva heter det spillet som det er på skjermen, fra miniclip.com. 7323950[/snapback] http://www.miniclip.com/games/bubble-trouble/en/ Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hadde likt å sett test av 2007WFP også ! Bra test dette . Mvh, Erlend Endret 20. november 2006 av VolcomStone Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skjermen ser ikke ut til å ha en mulighet for å vise bildet i korrekt format med svarte kanter på sidene. Dette må i så fall ordnes i driverne til skjermkortet eller med annen programvare. Er det i det hele tatt noen skjermer som klarer det? Og finnes det mulighet for å ordne det i driverne eller med annen programvare? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Før eller senere kommer det vel et stor-tilbud fra Dell på denne, som det gjør på alle deres varer. At det ikke er gode nok fysiske justeringsmuligheter syns jeg er sløvt av Dell. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det i det hele tatt noen skjermer som klarer det?Og finnes det mulighet for å ordne det i driverne eller med annen programvare? 7327220[/snapback] Jepp, finnes nok en del skjermer som klarer det. F.eks. skjermen jeg har stående her.. Bildet tatt med en elendig k700i Lenke til kommentar
Mott Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette er litt OT. Men en venn av meg har en laptop og når han skal spille bf2 blir ikke bildet spredd ut på skjermen. Det blir bare en liten firkant mitt på skjermen. problemet er at han ikke har god nok PC til å sitte oppløsningen så høyt som PCen krever. Noen som vet hvorfor?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 På bærbare er det gjerne et valg i BIOS om man vil strekke bildet ut, eller beholde 1:1 pikselstruktur når oppløsningen er lavere enn den optimale for skjermen. Det er akkurat som bildet i innlegget over deg. Noen skjermer har også denne funksjonen i menyen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 På bærbare er det gjerne et valg i BIOS om man vil strekke bildet ut, eller beholde 1:1 pikselstruktur når oppløsningen er lavere enn den optimale for skjermen. Det er akkurat som bildet i innlegget over deg. Noen skjermer har også denne funksjonen i menyen. 7334527[/snapback] Er det noen gode softare-løsninger for slikt? Gjerne som virker forskjellig fra program til program? (Jeg ser for meg at det legger til en svart ramme rundt eller noe, for å få programet til å ikke utvide seg) AtW Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei. Det er oppgitt Høyde: 390 mm og Bredde: 470 mm... er det fra "bordet" (med fot) til topp eller er det selve skjermen med kanter eller... eller!?? mvh Tommy Lenke til kommentar
z10an Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 På bærbare er det gjerne et valg i BIOS om man vil strekke bildet ut, eller beholde 1:1 pikselstruktur når oppløsningen er lavere enn den optimale for skjermen. Det er akkurat som bildet i innlegget over deg. Noen skjermer har også denne funksjonen i menyen. 7334527[/snapback] Er det noen gode softare-løsninger for slikt? Gjerne som virker forskjellig fra program til program? (Jeg ser for meg at det legger til en svart ramme rundt eller noe, for å få programet til å ikke utvide seg) AtW 7334797[/snapback] På en bærbar jeg hadde med ATI 7500 skjermkort så var det mulig å velge dette i driveren. Altså på avangsert på skjemkort instillingene. Tviler på man må "som regel" inn i bois for å endre på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå