hitokiri Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mange venter spent på at Apple skal slippe en iPhone, men klarer iPod-produsenten å komme med noe nytt? Les mer Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg er mac bruker, men iPhone kommer jeg _aldrig_ til å kjøpe uansett hvor kul den måtte bli. Styer glatt unna iPod også. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal uansett ha iPhone.. enkelt og greit. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mange venter spent på at Apple skal slippe en iPhone, men klarer iPod-produsenten å komme med noe nytt? Les mer 7322876[/snapback] ...og jeg er ganske lei av alle Iphone artiklene til Amobil. Blir ingen andre leie? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mange venter spent på at Apple skal slippe en iPhone, men klarer iPod-produsenten å komme med noe nytt? Les mer 7322876[/snapback] ...og jeg er ganske lei av alle Iphone artiklene til Amobil. Blir ingen andre leie? 7324101[/snapback] +1 Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Haha, for en latterlig programleder i det klippet. Noen har sett litt for mye Bill 'O Riley tror jeg. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Mange venter spent på at Apple skal slippe en iPhone, men klarer iPod-produsenten å komme med noe nytt? Les mer 7322876[/snapback] ...og jeg er ganske lei av alle Iphone artiklene til Amobil. Blir ingen andre leie? 7324101[/snapback] +2!! Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 kommer til å styre unna +3 Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 spørs om man ikke blir lei av disse artiklene ja +4 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Haha, for en latterlig programleder i det klippet. Noen har sett litt for mye Bill 'O Riley tror jeg. 7325627[/snapback] Jeg syntes måten han håndterte de Appledronene var ganske bra ja. Skutt ned før han fikk fullført mer enn to linjer bullshit. Konklusjon : "Its an iPod". Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det å avbryte folk før de får lov til å snakke, spesielt når man er tydelig forutintatt, er ikke god journalistikk. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Når de snakker tull er det jo det. Hadde vel så så mange minutter på seg. Kjedelig å se en MAC fantast prate om gamle ting da. Uansett, så tror jeg telefonen blir populær i USA, men ikke så populær i Europa og Asia. De har tydligvis ikke SE eller Samsung i USA. Alle funksjonene som beskriveses her vil være veldig gammelt i andre kvartal 2007. Eneste jeg kan tenke på er kvaliteten på musikkspilleren. Men er det stor nok grunn for å kjøpe telefonen ?? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvem bryr seg om iPhone? Ser den ut som telefonen på bildet, kommer den ihvertfall ikke til å bli noen suksess. Apple kan MP3-spillere, men det å lage en mobil er vel litt mer avansert. De mangler nok kompetansen til SE og Nokia. En telefon kun for Apple-fantastene... Om få år er nok iPod og Apple glemt. Ting går fort i dagens teknologisamfunn, og Apple har neppe det som skal til for å henge med. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ser ut som at det kun er meg som skal kjøpe iPhone i Norge (Eller på dette forumet) :!: heheh... Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Du blir ikkje den einaste, eg har planer om å kjøpe den om ikkje BenQ-Siemens SL91 kjøme til Noreg Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Du blir ikkje den einaste, eg har planer om å kjøpe den om ikkje BenQ-Siemens SL91 kjøme til Noreg 7328753[/snapback] hah! :!: Det var da godt å høre.. Noen som vet hvilket operativsystem de kommer til å bruke`?... (Går utifra at ingen vet det enda.. men men.. er lov å spørre) Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sitter med en gammel mobiltelefon, å har heller ikke iPod eller Mp3 spiller. Så iPhone er ikke totalt utelukket. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) iPhone vil uansett ikke frontes mot "entusiaster" (slik som på dette forumet), men heller mot massemarkedet, på samme måte som iPod ikke frontes mot "kjennerne", men mot hvermansen som vil ha en MP3-spiller som ser fin ut og som fungerer greit. Sure, det finnes helt sikkert teknisk sett bedre MP3-spillere der ute, men det har fint lite å si om man som en vanlig bruker får nok features til en grei pris i en iPod.. og; så ser de jo fine ut, og det hjelper. PS! Jeg tviler sterkt på at iPhone vil lanseres i noe annet marked enn USA ved annonseringen. Endret 24. november 2006 av transistorbass Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Det var de som for noen år siden sa at Apple aldri ville true mp3 spiller markedet...de har 75% i dag? Blackberry har vel heller ikke gjort det så dårlig på verdensbasis? Er vel en av verdens mest solgte smartphones pr dags dato og de har ikke all verdens teknologi for de som er tech-freaks, men folk flest ser etter stabile, kjappe og brukervennlige systemer. På "iPhone" siden så har Apple med seg produsenter som lager komponenter for blant annet Samsung, grensesnitt og operativsystem på håndholdte og stasjonære enheter er vel ikke apple så lite flinke på heller...to ganger fått prisen for det beste operativsystemet de siste par årene? Mac OS X... Før man griper begivenheten som enda ikke er der. Se hva som kommer. Ikke noe er klart fra Apple enda, så den som lever får se. De som lurer...skal ha en iPhone! Gleder meg til å kvitte meg med min seige, ustabile P990i Favorittmobil har faktisk vært en Treo 650 som jeg angrer bittert på å ha solgt Tom Endret 24. november 2006 av youdecide Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (Score 1, redundant) No touchscreen and less space than a Nomad. LAME. prisen for det beste operativsystemet Eh? Fra hvem? Det finnes ingen på internett som ikke er biased på det temaet, så en slik pris er knapt verd bittene det er lagret med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg