christ0ph Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jeg ser at ICE.no kjører massive reklamekampanjer i hovedstaden og jeg er litt frista til å si opp abbonementet jeg har på "den andre plassen der jeg bor, men bare er av og til" for å heller ta en slik greie fra ICE. Ser jo utrolig bra ut til enkel mail, litt surfing osv. Jeg er ikke en av de som laster ned utrolige mengder med film/musikk eller spiller noe særlig over nett. Så 1gb i måneden er vel det jeg klarer å dra ned uansett. Noen som har testet? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Amobil.no har testet ICE (Før kallt Nordisk Mobiltelefon) Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Ehhhh, sikker på at ice.no (bredbånd selskap) og en gammel test om mobilnett er det samme?(edit :never mind,leste bare de to første avsnittene) Har også sett mye av de gule ice reklamene, men mener og huske at dette er et konsept som flere andre selskaper kommer til å benytte snart, kommer nok flere tilbud Endret 20. november 2006 av disco808 Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Funker greit nok egentlig. Har brukt det en del i oslo sentrum, og der er det ikke noen problemer med ICE-løsningen hvertfall. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) disco808: Leste du artikkelen? ICE/Nordisk Mobiltelefon leverer mobilt bredbånd via det gammle NMT450 nettet. Qute fra ICE.no Nå kan vi tilby trådløst bredbånd med uovertruffen dekning og kapasitet. Ved hjelp av den amerikanske CDMA-teknologien har vi konvertert det analoge NMT450-nettet til et moderne 3G-nett Sjekk linkene under og se hvor du ender opp. http://www.nordiskmobiltelefon.no/ http://www.ice.no/ Endret 20. november 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 fant ut det jeg å, les editen min .... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg bruker det daglig Kan ikke få bredbånd her jeg bor så da ble dette valget. Litt ustabilt til tider, kan dette litt ut... Ellers greit bredbånd Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Familien min har også dette, av samme grunn som Bartman2k. Det er visst bra nedlastningshastighet, men opplasting er veldig tregt. Men det slår jo absolutt isdn, som er alternativet. Lenke til kommentar
starks Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 har vært borti det jeg også, men har det ikke selv. hastigheten er visstnok ikke så veldig bra, 3-400 kbs nedlasting her jeg bor, og sjelden over 50 kbs opp. men til ordinær surfing skulle det vel holde bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå