AngusMacBob Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Noen som har oversikt over hvor jeg kan skaffe Star Wars DVD Boksen billig, med norsk tekst og i Sone 2. Har surret rundt på nettet en stund nå og ser den ikke noe sted (bortsett fra på www.play.com hvor den blir sluppet om 3 uker (noe som er litt for sent i og med at jeg planla den som fødselsdagsgave om 1 uke)) Noen som har peiling?? Husket jeg å nevne at det var de "originale Star Wars Filmene. Dvs. 4 - 6!! Nei da.. - Har ikke sjekket Elkjøp nei, skal ta en tur innom der når tiden byr seg!! - Får kun opp feilmelding på CDON for øyeblikket!! Endret 20. november 2006 av AngusMacBob Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har du sjekka på Elkjøp? Meiner dei har den til 199, eller kanskje det var 299. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 http://www.cdon.com/product.phtml?prod=536639 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Platekompaniet har den til 299, tror også spaceworld har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå