MagnusW Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Er det noen som har erfaringer med å bestille fra Backcountry.com? Tenkte å bstille en jakke derfra. Tror dere jeg må betale mva og slikt? Sender de til Norge? Endret 20. november 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 We Cannot Ship to Certain Countries To find out if we ship to your country, place an item into your shopping cart. Proceed to Checkout. When entering your shipping address, if your country does not appear in our dropdown menu, we cannot ship to your country. Norge ligger i den lista så det skal gå greit. Brands We Cannot Ship Outside the US Due to contracts with the following brands, we are unable to ship any of their products outside the US. If you attempt to order one of these brands and have it shipped outside the US, we will contact you and cancel the order. However, it is OK to purchase any of these products with an international credit card and have the product shipped to a US address. Arbor Arc'teryx Burton (including RED, Analog, Gravis, Idiom and Anon) Cascade Designs Fritschi K2 Lowa Nixon Oakley O'Neill Polar Ride Vans *We can only ship La Sportiva to North America *We cannot ship The North Face to Canada *We cannot ship Line Skis to Canada, United Kingdom, or Japan Du må nok regne med å måtte betale endel ekstra hvis det blir stoppet i tollen, men du kan jo være heldig og det sklir igjennom uten og bli stoppa Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Takk for at du fant den informasjonen der, den var veldig til hjelp!! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ikke kall meg "soss" men jeg bestilte litt for å sjekke hvor bra butikken er, så kanskje jeg kommer til å handle der i framtiden også. Billige ski der er viktigst for meg, da får jeg kjøpt flere par også. Hehe. Da får vi se. Dette virket ganske seriøst, pappa tror det er "fake" pga. den ekstremt lave prisen. 1 686 Icon Belt - Men's Black, S/M 1 Vox The Reverb Skate Shoe - Men's White/Black, 6.0 1 Planet Earth Nesser Polo Shirt - Short-Sleeve - Men's Dark Brown, S 1 Armada Nobility Full-Zip Sweatshirts - Men's Black, S 1 Sessions Duo Full-Zip Hooded Sweatshirt - Men's Black Magic, S 2 DC Corpadot Full-Zip Sweatshirt - Men's Blue Jay, S 1 DC Loose Rinse Pant - Men's Black, 28X30 1 Quiksilver Manic Solid Boardshort - Boys' Comp Red, 28 1 686 Main T-Shirt - Short-Sleeve - Men's Chocolate, S 1 Carhartt Relaxed Fit Straight Leg Denim Pant - Men's Darkstone, 28X30 1 DAKINE Hand Flag T-Shirt - Short-Sleeve - Men's Heather Gray, S Endret 11. mars 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå