-toi- Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har en WD 120GB 8MB Cache i et IceCube kabinett med FireWire tilkobling. I det siste har jeg ikke fått kontakt med disken. Tidligere fikk jeg relativt ofte kontakt, men ikke hver gang jeg prøvde. Hva kan dette komme av? Jumperen på disken står på master. Tidligere stod den på Cable Select. Disken sluttet å virke FØR jeg skiftet til master. Det var bare et forsøk på å få kontakt igjen, og jeg har ikke orket å skifte tilbake til Cable Select. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Ville prøvd å koble disken direkte til en vanlig kontroller for å se om det er FW-løsningen eller disken det er noe galt med. Lenke til kommentar
-toi- Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Har tenkt på det, men det kan bli litt vanskelig siden jeg kun har bærbar pc. Jeg har heller ingen andre firewire dingser jeg kan teste med. Ikke har jeg tilgang til andre maskiner med firewire heller. Jeg har en Znote 2002 som kjører winxp pro. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det jeg fikk det til å virke på var å sette harddisken til Cable Select og ikke installere de medfølgende driverne i windows XP. Det er synd det ikke følger med noen manual, så man må bruke mange timer på å få det til rett. Ikke sikkert diskene har så godt av å kjøre på feil instilling heller. Men prøv dette om du ikke allerede har hjort det. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå