Gå til innhold

Kjøpte ny mobil, usett!

Anbefalte innlegg

Ja jeg kjøpe meg nokia 6233, er det den heter? Jeg tar litt bilder filmer litt på fylla og hører litt på musikk, jeg kjøpte den med non stop, fordi jeg sender utrivelig mange meldinger, og det med kontantkort :no: Så etter som jeg ikke krever det meste av telefonen untatt kamera+video, kanskje en sang eller 2, og at den er kjapp. Denne mobilen er vel relativt kjapp, ettersom det ikke er symbian, så passer vel den til mitt behov?

En kompis av meg jobber på Ps så jeg snakka med han og jeg bare sa ja ettersom jeg fikk et veldig bra tilbud, og trengte ny mob, får den på fredag, er det en grei tlf? Noen som har no erfaring med den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg kjøpe meg nokia 6233, er det den heter? Jeg tar litt bilder filmer litt på fylla og hører litt på musikk, jeg kjøpte den med non stop, fordi jeg sender utrivelig mange meldinger, og det med kontantkort :no: Så etter som jeg ikke krever det meste av telefonen untatt kamera+video, kanskje en sang eller 2, og at den er kjapp. Denne mobilen er vel relativt kjapp, ettersom det ikke er symbian, så passer vel den til mitt behov?

En kompis av meg jobber på Ps så jeg snakka med han og jeg bare sa ja ettersom jeg fikk et veldig bra tilbud, og trengte ny mob, får den på fredag, er det en grei tlf? Noen som har no erfaring med den?

7322563[/snapback]

Du trenger ikke å bekymre deg. Du har kjøpt deg en super telefon.

Lenke til kommentar

7322563[/snapback]

Hvorfor spør du oss etter at du har kjøpt mobilen :dontgetit:

Har du bestilt fra nett har du vel (ikke helt sikker angående mobiltelefoner) ofte 14 dagers angrefrist. Ikke fornøyd, send mobilen tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...