AndyG Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hoppsann, oppdatert nettopp firmware på Creative Zen V+ til versjon 1.10.03 (per 13.10.06), men syns at volumet ble lavere med den nye firmwaren. Er det noen andre som også har opplevd dette, eller innbiller jeg meg ting? Direkte link til .exe fra ccftp.creative.com. Endret 20. november 2006 av AndyG Lenke til kommentar
heyJulius Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Prøv å oppgrader til en amerikansk firmware, den europeiske har restriksjoner på lyden. Så det stemmer nok at lyden har blitt lavere. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ganske iktig som heyJulius sier. Pga EU regler må de justere volumet ned. Siden USA ikke har sånne regler er ikke volumet senket... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Hms, da skal jeg teste det. Tusen takk for tipset Var irriterende at jeg måtte finne noen veldig lettdrevne propper for å få volumet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå