Gå til innhold

Treg reaksjonstid i spill

royale

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller f.eks BF2 og går framover i spillet (W)så går jeg automatisk lengre en det jeg skal, jeg kan ikke gjøre noe annet, hvis jeg f.eks trykker venstre (A) så går jeg til venstre etter jeg er ferdig med å gå framover. Hvis jeg også tar fram andre våpen og skyter så kommer det etter jeg har gått til venstre. Dette er utrolig irriterende. Noen som vet hva problemet kan være? Jeg har skannet pcen min flere ganger men ikke funnet noe virus ol.

Dette problemet kommer mest i spill, men det har også hendt at Mediaplayer fryser seg, men da går det tilbake til normalt etter en stund.

Jeg tror kanskje problemet kommer av tastaturet mitt,(Digital Media Pro Keyboard), for pcen startet å henge seg etter jeg hadde lånt bort tastaturet til broren min, og da jeg fikk tilbake det, og brukte volum-knappene så hengte pcen seg opp. Har instalert driver til tastaturet, men det er fortsatt lagg i spill.

Endret av royale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en liten film jeg laget for å vise hvordan det er ingame, jeg har trykket framover, venstre, høyre osvosv, men jeg kan ikke styre.

http://www.flurl.com/item/delay_wtf_u_204809

Har også avinstaler drivere og byttet til ett annet tastatur igjen, men det er fortsatt

treg reaksjonstid. Går helt greit å spille strategi spill, det er i FPS det er irriterende.

:(

Endret av royale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...