Mendel Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har problemer med spoilerfunksjonen i Firefox, det står jo Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor, men når jeg klikker på den så skjer det ikke noe. Er bare som en vanlig tekst. Åpner jeg siden i IE tab så funker den :/ Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 slå på javascript i firefox'en tipper jeg Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hmm, slo av noe i instillingene om tillatt javascript, men det funka ikke. Spoilerene er like fucka Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 For meg virker det som det er ett par problemer med FF som blir rapportert inn her for tiden. Men vi får se om ikke drift kan kaste litt lys på saken. Jeg har dessverre ikke noen forslag til hva som kan gjøres. Annet enn å bruke IE tabs hvor det trengs. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hei, jeg er en spoiler Det fungerer hvertfall glimrende i FF nå Noen andre som har problemer? Endret 13. februar 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg