Gå til innhold

Feil skjermkort i retur - beholde?

WarpX

Anbefalte innlegg

Har et lite problem... Pcutstyr.no klarte å sende meg feil skjermkort i retur. Nå lurer jeg på om jeg skal ORKE å sende det tilbake (kommer sikkert til å ta 2 uker, bor i Nord-Norge) eller bare beholde det og få 300,- tilbake. Klarer ikke å bestemme meg.

Kortet med feil på som jeg sendte inn var et

Gainward GeForce 7950GT 512MB,1,4ns DDR3

Kortet jeg fikk tilbake var

Gainward GeForce 7950GT 256MB,1,2ns DDR3

Har altså fått tilbake et billigere kort med mindre, men kjappere ram. Kommer jeg til å skikkelig merke at kortet har mindre ram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker meg at det er nevnte webshop. Hvordan klarer de å sende en slik vare i retur som på ingen måte matcer den varen den skal kompensere for?

Satser de på at trådstarter ikke gjør noe med det slik at de har fått ut et mindre kurant produkt av sin lagerbeholdning eller. Kan jo selvfølgelig være en glipp men jeg har en dårlig erfaring med de og det er en av de webshoppene jeg ikke handler hos lengre

Lenke til kommentar

Okai...tror jeg har bestemt meg nå, kommer til å returnere det. Rimelig surt å sitte med 256 mb mindre. Så får jeg bare klare meg med mitt PNY 7300GS i mellomtida - igjen :( Med mindre de har ordning med forhåndsretur da.

Tror nok det er en glipp siden kortet jeg fikk i retur bare er 300,- billigere. Hvilken webshop vil ha dårlig rykte for et sånt fillebeløp.

Lenke til kommentar

saa lenge kortet du kjoepte hadde 512 mb ram, ska du kreve lik eller tilsvarende vare i bytte.. 256mb ram er ikke tilsvarende 512.. virker som om du har blitt lurt av butikken... (de sender deg et 256mb kort, og faar selv et nytt 512mb kort av produsenten.. og de tjener mellomlegget)

haaper ikke du har satt det i maskinen... ville ringt de med en gang jeg fant ut at det var 256mb kort, aa skjellet de ut, kanskje spoerre om de driver aa svindler folk....

i verste fall har du jo forbrukerportalen.no

"Don't take any Guff from those Swine!" -Raoul Duke

Lenke til kommentar
ville ringt de med en gang jeg fant ut at det var 256mb kort, aa skjellet de ut, kanskje spoerre om de driver aa svindler folk....

Mja, er ikke av dem som har så kort lunte ;) Ble selvfølgelig skuffa og litt deprimert da jeg så at jeg etter 3 ukers venting hadde fått feil kort, men kan ikke gjøre annet enn å godta situasjonen og sende det inn igjen. Satser på at de ikke gjør samme tabben igjen.

Lenke til kommentar
krev en 8800 GTS i konpensasjon

Haha..ikke morsom i det hele tatt..tåpelig kommentar...

Krev nytt identisk kort som du leverte inn..Men ikke lever inn det du har FØR du har fått nytt..Og alt dette skal selvsagt gå på PCutstyr sin regning...Deres feil så de får ta ansvar for feilen også...

Jeg har til nå at kun god erfaring med PCutstyr men hadde ikke godtatt sånt..

Ta kontakt med de og forklar opplegget så vil det nok ordne seg...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
ville ringt de med en gang jeg fant ut at det var 256mb kort, aa skjellet de ut, kanskje spoerre om de driver aa svindler folk....

7325738[/snapback]

For noe tull.

Å skjelle de ut og rive noe voldsomt med kjeft er smart.... NOT!!

Være saklig og hold en alvorlig seriøs tone det kommer man lengst med!

Så ring og snakk med de du, så ordner det seg nok.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...