Zink Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 13:10, skrev bentose:"Uansett, spørsmålet var: hvordan fjerne viruset fra brukerens web-mail, for å stoppe spredning til andre." Å fjerne kun viruset på ein mail på ein web-mailserver utan å slette mailen er vel bortimot umogeleg? Meldinger som er infisert, har ingen verdi uansett. Men så lenge viruset er aktivt på kontoen ( ikke lokalt i hennes maskin ), er det saken - trenger altså kunnskap om hvordan virus opptrer v.s spredning fra web-mail-konto. Lenke til kommentar
aron Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Snakker vi om Klez? I såfall gå til: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html og les. Last ned: http://securityresponse.symantec.com/avcen...ter/FixKlez.com og kjør fila. Øvrige problemstillinger vedr. dette viruset finner du på ovennevnte url. Kjører dette viruset på webmail servere så har helt sikkert Symantec oppdaget det. GOD HELG! Nå drar jeg til snøen i Hemsedal, og der har je itte tellefon :smile: :smile: Lenke til kommentar
bentose Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Trur ikkje at viruset køyrer på web-mail serveren. Kanskje meir sansynlig at viruset vert sendt av andre infiserte brukarar og med falsk avsender, slik at ho som trur ho sender virus eigentleg er uskyldig. Men det kan gjerne vere nokon som har henne i si addressebok slik at viruset har fått tak i hennar addresse der og brukt den som avsendar. Sleipt triks for å ikkje avsløre basen sin. mvh Bent Lenke til kommentar
bentose Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 "Hvordan scanner du mappene på webmail-kontoen ? Mulig det er forskjell med Norman v.s Norton ( på skolen er det Norman )" Det veit eg ikkje om eller korleis ein kan gjere. Dei gongane eg har fått virus, så har det vore frå ukjende folk og med vedlegg. Eg har brukt epostlesar.online.no og når eg har vore nysgjerrig nok, så har eg brukt høgreknappen og "lagre som" frå indeksen for å lagre mailen på min harddisk utan å sjå den med Internet Explorer. Deretter har eg brukt Notepad for å sjå på html fila. Eventuelle vedlegg kjem ikkje med på denne måten. Fram til no så har ikkje Notepad vore i stand til å køyre skumle script og slikt i tekstfiler, men dersom Bill får det slik ha vil, så får vi vel snart ein ny og forbetra Notepad versjon med integrert støtte for all mulig automatisk skit. mvh Bent Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Fram til no så har ikkje Notepad vore i stand til åkøyre skumle script og slikt i tekstfiler, men dersomBill får det slik ha vil, så får vi vel snart ein nyog forbetra Notepad versjon med integrert støtte forall mulig automatisk skit. hehe... så sant så sant! :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå