izek_mendez Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei, hadde vært fint med litt konstruktiv kritikk på dette bildet. Orginal:Resultat: Mads Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hun ble i allefall penere, er det hjørnetanna hun har rundt halsen? Synes du har gjort en god jobb her jeg. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 bra jobba det var en virkelig god manipulasjon,hvordan fikk du det til egnetlig? Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Beklager, dette funket ikke for meg. Jeg syns hun ble for unaturlig i ansiktet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 "Resultatet" falt ikke i smak. Unaturlig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Funket for meg, grei brush-up. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ikke dumt i seg selv, men synes også det ble litt mye. For mye porselen, for lite hud. Kanskje "resultatet" over "originalen" med feks 50% transparency hadde gjort seg? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja, funker ganske bra. men som Onkel sier så ble det litt for mye porselen. Føler at hudfargen ble noe unaturlig. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg synes også at resultatet ble litt for kunstig. Tror Onkels forslag kan være verdt forsøket! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Synes hun var penere i utgangspunktet Du er inne på noe, men jeg synes du har tatt i for mye Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg synes det ble pent. Ansiktet så tynnere ut synes jeg. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei! Synes du har gjort svært mye riktig her. Mange kommenterer at huden blir litt for glatt/virker kunstig. Det kommer mye an på hva slags uttrykk du er ute etter. Det er en kjensgjerning at mange modellbilder nettopp gir et slikt uttrykk. Noen liker det - andre ikke. Hvis det er det du har forsøkt synes jeg du har lykkes langt på vei, men forsøk tipset du har fått av onkel. Uten at det har noe med saken å gjøre så synes jeg du tar feil når du kaller dette manipulasjon - er vel mer helt vanlig bildebehandling. Tidligere så gjorde man tilsvarende på mørkerommet - nå skjer det digitalt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har du økt størrelsen på puppene eller? Ser hvertfall slik ut. Bildet var ok i begynnelsen. Men ble ikke noe bedre etter manipuleringen , slenger meg på det med litt mindre manipulering, kan bli riktig så flott. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Syns dette var veldig bra jeg! Fin retusjering av ansiktet. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg synes det ble penere. Kanskje det ble mer unaturlig, men litt unaturlighet hører med dagens ungdom vet dere Det smykket synes jeg ødelegger bildet litt, vet ikke hvorfor. Kanskje fordi det er blodharry? Endret 20. november 2006 av erixz Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Største ankepunktet mitt er som de fleste andre her, huden. Personlig synes jeg den blir for lys og alt for glatt, som nevnt proselen. Men for første forsøk må jeg si at det er bra jobbet. Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hun ser jo syk ut jo! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Originalen var (i mine øyne) bedre enn den andre versjonen. Skyggepartiene i ansiktet har forsvunnet nesten helt, og det mangler struktur. Dette gjør at ansiktet ser litt forvrengt og unaturlig ut. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Synes det var ganske pent, men som anderfo sier, så forsvinner skyggepartiene i ansiktet og det blir noe unaturlig. ... men jenta var nå pen da. Godt forsøk(!), men prøv å bevar litt mer av det naturlige. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hun ser jo syk ut jo! 7327678[/snapback] Saklig kommentar..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå