Gå til innhold

Siste versjon software

svesa

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp kjøp meg en ny N6280, og jeg er at det finnes forskjellige meninger om denne telefonen :-) Uansett, kjøpt er kjøpt, så håper jeg bare jeg ikke vil oppleve alle de problemene som er nevnt i denne diskusjonen.

Men, må innrømme at jeg ble litt skeptisk allerede når jeg lastet ned nye teamer fra nokia.com og det viste seg at flere av de ikke kunne brukes. Det viser seg nemlig at når jeg benyttet noen av disse temaene kunne jeg ikke legge inn "tegn" i tekstmeldinger. Prøvde jeg et annet tema gikk det greit. I tillegg er bildene jeg har tatt (med blitz), mildt sagt, elendige, men skal sjekke dette litt nærmere når jeg får ett par dager til på meg.

Men, spørsmålet mitt er egentlig : Hva er siste software-versjon på denne telefonen? Min, kjøpt på www.bestbuy.no for 3 dager siden har versjon 03.81, datert 9/5 06. Finnes det en nyere ?? Og hvis det gjør det, kan jeg kreve at jeg får oppgradert denne gratis på en så ny telefon ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5.92 er det vel den nyeste heter. Software opgradering er jo gratis under hele garanti tiden da.. (?)

7332569[/snapback]

Hvordan får jeg oppgradert det? og hvordan finner jeg ut hvilken software eg har?

Har problem med at nye ord ikke blir lagret i ordlista...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...