Amored Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvorfor er Sonic "ødelagt"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Han er død... les på siden det ble linket til. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Da så... Men herregud... Han vender sikkert tilbake da! Det gjør jo alle helter på et eller annet vis. Dessuten er Super-Sonic tøff! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Han vender sikkert tilbake da! Det gjør jo alle helter på et eller annet vis. Vedder en tier på at det er derfor han er gul i det klippet... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Venta på at Sonic og dama skulle få en unge, eller at Sonic dør, men neida: Sonic blir gul! Å huff og huff for en grusom spoiler! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Sonic blir gul!9144468[/snapback] Da er han kulest Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Gult er kult? Personlig synes jeg ikke dette var så tragisk akuratt. Han så jo ganske stilig ut i gult da. Hadde vert verre om han hadde blitt rosa eller skikkelig bæsjebrun Lenke til kommentar
VTW Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Uten å overdrive, jeg har tårer i øynene, og det er ikke gledestårer for å si det sånn. De eneste sonicspillene jeg skal ha noe med å gjøre er Sonic 1, 2 og 3 til Sega Genesis <3 og Sonic Rush til DS 9144295[/snapback] Og Sonic CD! Om man får tak på det, da! Tror det følger med om du kjøper Sonic Gems collection! Forresten; nå må alle dere sutreunger slutte å gnåle! Om dere ikke har peiling på hva dere sier så la vær! Sonic ble gul fordi han forvandlet seg til Super-Sonic! Dette kan han gjøre siden han har samlett alle de syv chaos-emeraldene (som du kan se ligger rundt ham på filmen) JEg leser mange som klager på at han ikke burde være gul og at der ødelegger spillet og sånt. Vel, dette er jo ikke akkurat noe nytt fenomen. Sonic forvandlet seg til super-Sonic i Sonic The Hedgehog 2. Så i såfall døde Sonic etter deres mening da hans andre spill kom ut! Og til deg, Amored: Sonic døde på filmen, men ble vekket til live av hun prinsessedama! Men når folk snakker om at Sonic er død (hvertfall vanligvis) tenker de ikke på fysisk død, men på overgangen fra 2D til 3D. Noen spill er bare ikke laget for 3D-verden. Og folk kan komme å gnåle om Sonic Heroes og alle e nye fancy spillene. Men sammenlignet med spillgleden det var da Sonic suste inn i hjertene våre i 100 km/t i 2D kan ikke sammenlignes med dette! 3D-Sonic kan for min del bare gå å brenne! Endret 26. juli 2007 av VTW Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Joda det er noen som har sett på Sonic X eller ha det heter igjen XD Lenke til kommentar
fluff Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Synes ikke de som ikke vet hvem super-sonic er har så mye klagerett her. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Synes ikke de som ikke vet hvem super-sonic er har så mye klagerett her. 9147661[/snapback] Enig. Super-Sonic pwnz! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Teh h0rr0r!1 Sonic, i sin Super Sonic-form, har vært gul helt siden Sonic 2 kom i hin haarde. Og den Sonic som dukker opp i den videoen er helt klart Super Sonic (legg merke til de 7 kaossmaragdene som ligger rundt ham, og at piggene på hodet hans er bøyd oppover kontra nedoverbøyen de vanligvis har). Hvor er problemet? Endret 30. juli 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Ehh ok?Liksom hva var det som var så trist med det? han kom jo tilbake igjen eneste forskjellene er at han er i "gull" noe som bare er ennå styggere. Så jo helt latterlig ut når ho kyssa han de passer absoluttet ikke sammen!..det er så "old school" akkurat som i den filmen .Tonerose Edit: før noen sier noe jeg vet han er gul når han får alle krystall greiene men det betyr ikke at det ser kult ut vis han labber rundt gul i resten av serjen. Endret 30. juli 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Han kan ikke være super-Sonic i lange perioder. Dessuten vil jeg tro at filmen vi så var avslutnings-scenen til spillet. Har ikke spilt spillet, men tipper det er noe som: Sonic banker bossen, men 'dør' i kampen (etter du har vunnet, selvsagt. Ikke nødvendigvis spillerens skyld at han dør). Så kommer prinsessa med chaos-emeralder og kysser ham med sitt magiske du-er-ikke-dødø-lengere-kyss, Sonic blir levende, forvandler seg til super-Sonic takket være emeraldene og flyr av sted! Forresten; 'old school'? Er ikke hele Sonic-konseptet ganske old school? Pigsvinet er jo over 17 år gammelt for God's sake! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 haha- måtte le litt når han sa "o my god she kissed him!" :!: Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gled dere! Snart kommer ett nytt spill med helten vår, Sonic Unleashed, som visstnok skal være en blanding med 50/50 3D og 2D. Synes konseptet høres spennende ut, jeg! Tror det skulle komme i sommerferien en gang?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå