Varmo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei! Er veldig glad i å se på film og veldig glad i julen. Elsker å se på filmer som handler om jul som: Hjemme Alene osv i førjulstiden. For å komme i ekstra god julestemning i år har jeg planer om å se så mange julefilmer som mulig fra 1 desember og fram til jul. Har du forslag til filmer jeg bør se, POST Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hjelp, det er juleferie (National Lampoon's Christmas Vacation) http://imdb.com/title/tt0097958/ Denne ser jeg hvert år. Utrolig bra! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Søkefunksjonen er noe dritt, eller? Den store tråden om gode julefilmer Forslag til julefilmer Hvilke filmer MÅ du se i jula Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Søkefunksjonen er noe dritt, eller? Den store tråden om gode julefilmer Forslag til julefilmer Hvilke filmer MÅ du se i jula 7322012[/snapback] Prøvde å søke litt, men fant ikke noe . Skal bruke bedre tid neste gang Uansett, masse bra tips i de trådene, takk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tre nøtter til askepott er obligatorisk på julaften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå