Left Blank Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Liker veldig godt fotomanipulasjon og har drevet mye med det i det siste.. Sa her er mine bilder som dere kan kritisere etc Takker for svar Endret 20. november 2006 av joltaire Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei Synes alle bildene var kule jeg. Du liker å bruke sånn tegne effekt? var vel egentlig det første bildet jeg likte mest Endret 20. november 2006 av Karlsen91 Lenke til kommentar
jammi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Fint om du kunne lastet opp bildene en del mindre.. Får ikke sett hele bildet, og det blir da vanskelig å få med seg motiver, etc.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du liker å leke med filter forstår jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du liker å leke med filter forstår jeg 7338830[/snapback] tenkte akkuratt det samma. less filter, more tilter Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 er jo kreativ foto manipulasjon og da er jo filter essensielt Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 er jo kreativ foto manipulasjon og da er jo filter essensielt 7339941[/snapback] ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 A broadcast from earth var sykt bra! Hvilken font har du brukt? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det oser artistic-filtre av noen, men mye tøft her. Syns det første ble kult. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 For massiv bruk av filter, mener nå jeg.. Photoshop er så ufattelig mye mer enn filtere, får skikkelig noob-feeling når folk bruker så mye filters. Jeg sier ikke at man ikke skal bruke filtere, men overdreven bruk ødelegger bildene mer enn det gavner dem... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ok, hvis det hjelper noe er det og veldig mye layering og tegning av masks etc, og invert/levels/curves.. Man ser ikke hvilke bilder manipulasjonen er laget av heller syntes jeg.. Er ikke slik at jeg bare har lagt pa et par filtre og holdt pa i 5 min.. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Er det du som har tatt bildene også? Det første bildet var etter min mening ikke så værst Endret 28. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ok, hvis det hjelper noe er det og veldig mye layering og tegning av masks etc, og invert/levels/curves.. Man ser ikke hvilke bilder manipulasjonen er laget av heller syntes jeg.. Er ikke slik at jeg bare har lagt pa et par filtre og holdt pa i 5 min.. 7374088[/snapback] Det kan godt være, men dette bildet ser veldig fiks-ferdig-filter ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå