jnesje Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har leita en del på nettet og jeg finner nesten ingen nettbutikker som selger Zippo-lightere. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Dette er kanskje en topic litt utenfor dette forumet, men jeg prøver meg :-) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Her kanskje? (: Lenke til kommentar
jnesje Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 ebay 7321835[/snapback] Ok. Vil helst ha en helt ny og enkel. Ikke et samleobjekt. Men skal ta en titt! Må det betales toll på lighter under 200 kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm, visst du bor i en by eller lignende, som f.eks Oslo, Bergen osv, er det lett å få tak i Zippo lightere på Sommerbodene, der dem selger mye slike ting. På f.eks Bergen, så har dem på fisketorget, visst du vet hvor det ligger ? Det ligger helt ned ved brygga, der hurtigruta kommer inn. Er helst om sommeren. Har en side her da; No fear Zippo Vet ikke om jeg bryter regler nå, men håper dette går bra. Lenke til kommentar
jnesje Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det som selges på sommerboder er vel stort sett falske kopier eller etterligninger. Som feks den No Fear zippoen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jepp. Litt som Rolexen kompis kjøpte i syden. Det var ikke en Rolex dog, det var en "Polex". Si det ut høyt. Marvelous. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bilforum? Neida... Zippo får du kjøpt over alt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 www.topsecret.no Tror kansje dette går mer under webbutikkdiskusjoner eller unner "Annet" i OT. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Clasoholson har zippo Sempron Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Edge nevner TopSecret, jeg sier meg enig. Det er den nettbutikken i landet jeg har funnet med best og rimeligst utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå