rousp Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Lurte på CPU temp på min Acer Aspire 1640z. Så jeg lastet ned og inst. Speedfan i går.. Siden da har den vist gjevnt 53,0 grader på CPU og 33 på HD, uavhengig om pcen har lagt i sengen, opp ned på gulvet eller i en kald bil.. Så virker som om at speedfan ikke finner noe temp. CPUen som står i skal være intel pentium M 745. Noen som vet hvordan jeg kan få lest av temp.? Takk for svar (postet denne under CPU også da det gjelder CPU temp.) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bruker NHC (notebook hardware control) på min aspire 1692, og den viser i alle fall forskjellige verdier avhengig av bruk. Lenke til kommentar
rousp Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hvor får du fatt i denne? Jeg googlet og fant. Skal prøve nå Endret 20. november 2006 av allenavn Lenke til kommentar
rousp Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 fungerte bedre en jeg håpet! takk takk Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så bra at det fungerte! Her kan du også undervolte cpuen på forskjellige hastigheter og eventuelt nedklokke gpuen for å oppnå lavere temperatur og (littegrann)bedre batterilevetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå