Marsan Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 For all del ikke prøv Puppy Linux, det er for enkelt rett og slett. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Et spm; hvordan kan man ta backup av hele minnepinnen? Dvs. kopi av hele lagringsområdet (det man har tilgang til og ikke tilgang til)? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Likte spesielt Firefox Portable. Jeg hater å styre med 2-3 installasjoner som jeg aldri klarer å holde synkront på bookmarks osv. Skal teste Firefox Portable. Bokmerker kan du holde synkronisert med Foxmarks Endret 24. juni 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Se 6-7 poster tidligere enn din... Endret 24. juni 2008 av Moskus Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Akkurat hva jeg trengte! Fikk nettopp en minnepenn på jobb og leter etter slike programmer. Du bør reforhandle lønna di om budsjettet ditt ikkje tillater deg å kjøpe ein minnepinne på eit par giga i dag. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Akkurat hva jeg trengte! Fikk nettopp en minnepenn på jobb og leter etter slike programmer. Du bør reforhandle lønna di om budsjettet ditt ikkje tillater deg å kjøpe ein minnepinne på eit par giga i dag. tipper han har reforhandla lønna et par ganger siden 2006. Lenke til kommentar
kringon Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Knall liste folkens, men er noen av disse programmene cross platform? Hadde vært SUPER kjekt å kunne ha en minnepinne med en nettleserer, en kontorpakke m.m. som fungerte både på OS X og Windows XP i disse dager. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Akkurat hva jeg trengte! Fikk nettopp en minnepenn på jobb og leter etter slike programmer. Du bør reforhandle lønna di om budsjettet ditt ikkje tillater deg å kjøpe ein minnepinne på eit par giga i dag. tipper han har reforhandla lønna et par ganger siden 2006. huh... ja, det har han nok. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Openoffice.org portable virker jo ikke! Endret 17. august 2008 av PortableAppGuy Lenke til kommentar
G Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Må det være en minnepenn, eller vil SD-brikker også fungere med sine tilhørende USB-lesere? Altså er det en viss forskjell hvordan OS'et ser på disse 2 variantene som har noen betydning, for å kjøre nytteprogrammer? Hvordan oppleves det å kjøre programmene? Tenker på Start, installasjon, med flere slike detaljer. Synes artikkelen manglet beskrivelse av nettopp dette. Ellers var artikkelen fin til å vekke interessen hos folk. Må en lete seg fram til den eksekverbare filen, eller er det systemer som gjør det enklere for brukeren? Må en installere noe i bunnen før en legger programmene på minnepennen? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Dere mangler 2 veldig bra programer PStart http://www.pegtop.net/start/ Veldig fin menu for programmer på usbsticken, i tillegg har du notater, søk og sysinfo MPC-HC http://mpc-hc.sourceforge.net/ multimedia spiller, den spiller mange formater XviD/MPEG2/MPEG1/DVD/VOB/TS/MKV, mp3/ogg/cd/wav, har også støtte for hardware dekoding av h264, så du kan spille av i maskinvare ved bruk av UVD og pureVideo, krever at man bruker EVR Custom (Vista) eller VMR9 Renderless (XP) (gå til options > player så hak av store settings to .ini file, og bare kopier mappa på usbstick) Endret 15. desember 2008 av wiak Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gaim PortableEt lynmeldingsprogram – les mer. Gaim har skiftet navn til Pidgin for "evigheter" siden. Ny URL er http://portableapps.com/apps/internet/pidgin_portable Ellers så har jeg et tillegg til operativsystemer på minnepinne: Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu og flere populære distroer kan installeres og kjøres på en minnepinne. En samleside for ISOer, guider osv finner man her. Ellers så vil jeg også anbefale en harddisk-utforsker for Windows som heter Spacemonger. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det finnes allerede minnepinner på opptil 32 GB ... Vel, dere har jo gitt bort en minnepinne på 64GB i julekalenderen, og det finnes minnepinner med 128GB lagringsplass også. Så kanskje dere burde endre dette? Lenke til kommentar
erln Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det finnes allerede minnepinner på opptil 32 GB hva med 64 GB? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=379666 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 en fantatisk programsamling til minnepinner er liberkey, den har alt du trenger og litt til, og i tillegg så oppdaterer den alle programmene automatisk, så du slipper å bekymre deg for at du bruker gamle programmer, den kan lastes ned i flere størrelser her : http://www.liberkey.com/en/ Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva med Alzip da? :O http://www.altools.com/ALTools/ALZip.aspx Viss du google etter 'alzip portable' så finner du sikkert noe Lenke til kommentar
G Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Likte spesielt Firefox Portable. Jeg hater å styre med 2-3 installasjoner som jeg aldri klarer å holde synkront på bookmarks osv. Skal teste Firefox Portable. Bokmerker kan du holde synkronisert med Foxmarks Takk for tipset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg kjøpte en 8GB Lexar fra cdon for noen måneder siden for ca 70kr...rabatt da, men bra pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå