abene Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Minnepinner får stadig mer lagringsplass og blir stadig rimeligere. Her er en oversikt over programmer som kan kjøres fra en minnepinne. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Akkurat hva jeg trengte! Fikk nettopp en minnepenn på jobb og leter etter slike programmer. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skuffende at dere ikke tok med Windows Ce. Den løsningen kan hjelpe svært mange i en tung stund. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ja ... og så regner man med at anbefalte programmer er rene ... (sånn at man ikke sitter igjen med virus, spam og hva det måtte være ) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Finnes det IM programmer som kan legges inn på minnepinne? Tenker på skoleelever der pcene er sperret for installering av programmer. Den uTorrent saken er sikkert også velkommen hos skoleelever. Francis Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Passer meg perfekt da jeg har gått til anskaffelse av en knøtte-USB-penn med 2GB minne Lenke til kommentar
G Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Skuffende at dere ikke tok med Windows Ce. Den løsningen kan hjelpe svært mange i en tung stund. 7321769[/snapback] Er det MS programvare? Hvor finner en det? Må en betale lisens eller er det freeware? Endret 20. november 2006 av G Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Finnes det IM programmer som kan legges inn på minnepinne? Tenker på skoleelever der pcene er sperret for installering av programmer. Den uTorrent saken er sikkert også velkommen hos skoleelever. Francis 7321804[/snapback] Det finnes det også.. Bruker Trillian til IM. På forumet kan du lese hvordan man kan kjøre den på en minnepinne. Trykk Her for å lese mer om det. Håper det funker for deg har ikke prøvd det selv.. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har såkalt U3 minnepinne, og det er ganske nyttig med slike "greier". Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Lotus Notes 7.0.2 fungerer også fint fra en USB penn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Likte spesielt Firefox Portable. Jeg hater å styre med 2-3 installasjoner som jeg aldri klarer å holde synkront på bookmarks osv. Skal teste Firefox Portable. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hva med å ha operativ systemet på USB-Pinne http://www2.informatik.hu-berlin.de/~bading/cpx-mini/ http://www.8ung.at/spblinux/ http://www.golem.de/0511/41798.html -Siden er på tysk- Endret 20. november 2006 av killabie Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Finnes det IM programmer som kan legges inn på minnepinne? Tenker på skoleelever der pcene er sperret for installering av programmer. Den uTorrent saken er sikkert også velkommen hos skoleelever. Francis 7321804[/snapback] Miranda IM er nevnt i artikkelen. Det er et ganske lettkjørt program som støtter MSN, IRC, Jabber og ICQ. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 GAIM er også en IM-klient. Hva er den sammenlagte størrelsen på programmene listet? Hva med å skrive plasskrav for hvert program slik at vi som har mindre minnepenn også kan drømme. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har såkalt U3 minnepinne, og det er ganske nyttig med slike "greier". 7321902[/snapback] Ganske usikkert også, masse hacks du kan gjøre med U3 sticks Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Lagde en gang i tiden en tråd om akkurat dette. LINK Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har brukt disse programmene lenge Eneste jeg savner er portable 2.0 final RC3 har liksom eksistert i tide og utide i lengre tid uten å bli oppgradert :/ Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg savner en "utvikler" versjon på anbefalingen. Men jeg har da kjørt Eclipse(java) fra pinnen min, så det er ikke helt umulig. Men det kunne jo vært greit med andre språk også, verktøy og dokumentasjon. Vet ikke om det hadde gått å sparka inn noe server programmer også. Nok av folk som diller med MySql, Apache og div der da. men eg er for lat til å finne ut av dette sjøl hehe. Har ikke så bruk for det heller lenger. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nyttig artikkel dette her Det var mange av programmene jeg ikke ante fantes i portable-versjon. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Akkurat hva jeg trengte! Fikk nettopp en minnepenn på jobb og leter etter slike programmer. 7321687[/snapback] Nyttig er de. Har brukt slike programmer i mange år alt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå