verwooks Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Er det bare meg, eller er denne butikken en kloning av psdata ? Eneste forskjellen er jo prisen ... nesten ALT er helt identisk både med design og alle produktene. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Det som nok er grunnen her, er det at de bruker samme webutvikler(objectnet.no), dvs at sidene er sikkert bygget på den samme modulen. Man kan jo kanskje kalle det en kloning, men ikke noe ulovelig i det. Dessuten så bruker de sikkert samme leverandør, men bare bra det, da blir det kamp om prisene - billigere for oss forbrukere. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ja det så veldig ripp off...veldig! Bare at de har lagt på en god del på prisene. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg syntes ikke det var så gærne priser der jeg, greit nok de er litt dyrere på ram,cpu,hovedkort ol, men generelt resten var de ganske billig på,faktisk på en del var de billigere enn ps og komplett, men de er jo nye på markedet, så det kommer nok bedre priser etterhvert. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jaja Pcdude skal si meg enig i at det ikke var veldig dyrt...men noe var i meste laget mens andre ting var det grei pris på. La oss håpe de overlever...venter spent på Juletilbud :smile: (hehe la merke til at du er registrert idag og dette er din første og eneste post(reply)) Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hehe....ja vet, har tenkt meg å starte opp en egen, så da er jeg inne å snuser litt rundt på hva dere syntes om de forskjellige webshoppene, kanskje det er noe vi kan bli bedre på enn alle de andre.Men det værste blir nok det med priser trur jeg. dessuten så er jo pcbutikken.com en helt nyoppstartet bedrift, så da må jeg jo se hvordan de blit tatt i mot av folket, derfor er jeg litt interesset i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå