OscarWoHA Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvilke raser kan man føle seg utrygg på? Gnome og Dwarf Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg elsker også Taurens. Spiller noen ganger på en female Tauren Druid. Hun tar det meste med ro og stresser ikke. Hender jeg hjelper folk i newbi-zonene også. Taurens er en koslig rase man kan føle seg trygg på. 7322188[/snapback] Hvilke raser kan man føle seg utrygg på? 7322255[/snapback] undead de er skumle ^^ hehe og gnomer er også skumle små ting ^^ Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 [..] og det funker bra med tanke på Herbal skill som tauren blir født med.. 7321566[/snapback] Kan du utdype den litt? Hva vil det si? og hvilke fordeler har det? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) [..] og det funker bra med tanke på Herbal skill som tauren blir født med.. 7321566[/snapback] Kan du utdype den litt? Hva vil det si? og hvilke fordeler har det? 7322488[/snapback] tauren begynner med 10-15+ i herbal skill :=) det vil si vis jeg har 55-60i skillen og planten trenger 70 kan jeg plukke den får det:=) siden jeg er tauren er ganske praktisk :=) Endret 20. november 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg elsker også Taurens. Spiller noen ganger på en female Tauren Druid. Hun tar det meste med ro og stresser ikke. Hender jeg hjelper folk i newbi-zonene også. Taurens er en koslig rase man kan føle seg trygg på. 7322188[/snapback] Hvilke raser kan man føle seg utrygg på? 7322255[/snapback] Gnomes... du vet aldri når du forsvinner i et raid Lenke til kommentar
knux Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 druider begynner med 10-15+ i herbal skill :=) Alle taurens starter med +herbal skill. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) [..] og det funker bra med tanke på Herbal skill som tauren blir født med.. 7321566[/snapback] Kan du utdype den litt? Hva vil det si? og hvilke fordeler har det? 7322488[/snapback] Tauren begynner med 10-15+ i herbal skill :=) det vil si vis jeg har 55-60i skillen og planten trenger 70 kan jeg plukke den får det:=) siden jeg er tauren er ganske praktisk :=) 7322502[/snapback] fikset :=) Endret 20. november 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Tauren ser røffe ut også :=) selv om bloodelf ser tøffe ut kommer jeg ikke til og slutte med min tauren war :=) men teit at ikke de kan være rogues ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvilke raser kan man føle seg utrygg på? Gnome og Dwarf 7322280[/snapback] Riiiight... Dverger har by far den mest koselige start-zonen sammen med gnomene, mest fordi at som nye spillere er det jo dødskult å spille sammen med andre raser fra starten av :<) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hvilke raser kan man føle seg utrygg på? Gnome og Dwarf 7322280[/snapback] Riiiight... Dverger har by far den mest koselige start-zonen sammen med gnomene, mest fordi at som nye spillere er det jo dødskult å spille sammen med andre raser fra starten av :<) 7323944[/snapback] nei mulgore er konge... husker når jeg lvl en gnome er ikke så gøy og spille sammen med svette rare Dwerger da ^^ hehe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tauren ser røffe ut også :=) selv om bloodelf ser tøffe ut kommer jeg ikke til og slutte med min tauren war :=) men teit at ikke de kan være rogues ^^ 7322997[/snapback] Det er teit at en svær okse ikke bare plutselig kan forsvinne? Er ikke akkurat lett og gjemme seg da Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Som tidligere nevnt av en annen, så ser jeg at dette topicet kommer til å forsvinne. Også pga en del OT;) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tauren ser røffe ut også :=) selv om bloodelf ser tøffe ut kommer jeg ikke til og slutte med min tauren war :=) men teit at ikke de kan være rogues ^^ 7322997[/snapback] Det er teit at en svær okse ikke bare plutselig kan forsvinne? Er ikke akkurat lett og gjemme seg da 7324224[/snapback] Raser som Orc og Dwarf kan også være rogue, synes ikke det passer helt... bortsett fra female Orc. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) men ja taurens er nok best tanks med tanke på 5% hp buffen :=) Greit at det er en bra racial sammen med war stomp, men 5% er ikke SÅ mye og andre raser har også fine racials. Ally Warlocks sliter bra mot Undead Warriors f.eks. Kommer etterhvert til å lage meg en Warrior, men tviler på at det blir Tauren da jeg har en Tauren Shaman og tenker på en Druid også, som må være Tauren. 3 Taurens blir litt for mye, max 2 klasser for hver rase slik at jeg får litt variasjon. Har også en Undead Priest og Undead Rogue, så det blir neppe aktuelt med atter en ny av samme rasen. Endret 21. november 2006 av WarpX Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 men ja taurens er nok best tanks med tanke på 5% hp buffen :=) Greit at det er en bra racial sammen med war stomp, men 5% er ikke SÅ mye 7327251[/snapback] Gir meg 330 hp i ubuffet tilstand, er ikke til å kimse av. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 men ja taurens er nok best tanks med tanke på 5% hp buffen :=) Greit at det er en bra racial sammen med war stomp, men 5% er ikke SÅ mye 7327251[/snapback] Gir meg 330 hp i ubuffet tilstand, er ikke til å kimse av. 7327277[/snapback] hehe lvl ? vel tauren er jo en av de beste Alch / herbalist vis de er druider vil jeg si.. Aqua form når du skal ha strangel eller travelform.. kan også Stealth runs noe som er bra når du skal ha Herbs så lurer på om jeg også skal lage meg en druide :=) Tauren druide ser tøffe ut :=) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Som tidligere nevnt av en annen, så ser jeg at dette topicet kommer til å forsvinne. Også pga en del OT;) 7324759[/snapback] OT: vis folk som deg slutter med og komme med sånne inlege og heller holder seg til de skal så går det nok bra eller hva? men eller's vil jeg bare si at jeg skulle ønske det kom en ny class til tauren som rogue =) hadde vært konge er jo litt teit at de er best til og plukke blomster men og snike seg nei det helt umulig :/ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tauren rogue = overpower da Da har de enda en stun Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En Tauren Rouge er det verste jeg har hørt! Sier seg jo selv at en så svær en ikke kan snike seg som en assasin. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvilke raser kan man føle seg utrygg på? Gnome og Dwarf 7322280[/snapback] Riiiight... Dverger har by far den mest koselige start-zonen sammen med gnomene, mest fordi at som nye spillere er det jo dødskult å spille sammen med andre raser fra starten av :<) 7323944[/snapback] Det stemmer faktisk. De har komplekser fordi at de er så små. De har noe å bevise, føler de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå