Gå til innhold

Den Store Tauren tråden

Anbefalte innlegg

har du noen spr angående tauren vilken class som passer best.

om de er bra i forholdt til andre Raser

eller bare om du har en tauren og hva du synes om den så er dette plassen

:=) jeg har selv en tauren warrior lvl 30.. funker veldig bra i pvp på grun av 5% hp og war stomp <3

han er alch / herb og det funker bra med tanke på Herbal skill som tauren blir født med..

og alle må inrømme at Tauren har den feteste plassen og lvl :D

Endret av DaXoN
Videoannonse
Annonse
har du noen spr angående tauren vilken class som passer best.

om de er bra i forholdt til andre Raser

eller bare om du har en tauren og hva du synes om den så er dette plassen

:=) jeg har selv en tauren warrior lvl 30.. funker veldig bra i pvp på grun av 5% hp og war stomp <3

han er alch / herb og det funker bra med tanke på Herbal skill som tauren blir født med..

og alle må inrømme at Tauren har den feteste plassen og lvl :D

7321566[/snapback]

Tauren er overlegne Warriors, men når TBC kommer ut må de nok gå av tronen.

De fungerer veldig bra som huntere også, men Trolls er mer egnet.

Eneste nedtur som Tauren er starts området, om du satser på rask leveling så blir det alt for stort mellomrom mellom hver plass.

MEN må kommentere: Taurens har en veldig vakker plass om du ikke har hastverk :love:

En helt lik tråd om gnomer ble nettopp stengt ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=666742 ), så jeg tviler på at denne får leve så lenge.

7321624[/snapback]

OT: vis folk klarer og holde seg til topic som han forige så går det nok bra....

men ja taurens er nok best tanks med tanke på 5% hp buffen :=)

det som kan være greit vis du pvp mye med en tauren er at vis du bruker 1h og shield på low lvl 29 ca så eier de enkelt mange ganger mot casters..

det fant værtfall jeg ut:=)

vis de prøver seg med magi = shield bash

vis de prøver igjen = war stomp

enda engang? = Fear :=P

og så har du klar en Shield bash igjen :D hehe

7321598[/snapback]

Hæ? Hvem tar over tronen da? Blood Elfs som ikke kan være wariors? Eller Draenei som hører til Alliance?

7321754[/snapback]

Draeni overtar gitt, med dems nye Racial traits.

Healing og mer hitchance buffs osv

Har en tauren warrior. Skulle jeg spilt horde, og vist hva jeg vet nå ville jeg ha mekka en undead isteden.

7321738[/snapback]

undead er ubere i pvp men ikke som warrios ^^ liker bedre tauren / orc da

7321753[/snapback]

Setter heller min lit til undead racials både i pvp og pve.

Samtidig er Tauren noe hærk å spille i trange instancer, som er designet for human størelse.

Tro meg har 100 dager på min warrior. Kan si at det er en fryd å spille human størelse isteden. Taurens er rett og slett for store enkelte steder.

Det var tøft i begynnelsen med en rase som var større en alle andre, men over det lange løp er det ikke bare tøft å være størst.

7321598[/snapback]

Hæ? Hvem tar over tronen da? Blood Elfs som ikke kan være wariors? Eller Draenei som hører til Alliance?

7321754[/snapback]

Draeni overtar gitt, med dems nye Racial traits.

Healing og mer hitchance buffs osv

7321775[/snapback]

men på horde siden blir de enda de beste main tanks

Har en tauren warrior. Skulle jeg spilt horde, og vist hva jeg vet nå ville jeg ha mekka en undead isteden.

7321738[/snapback]

undead er ubere i pvp men ikke som warrios ^^ liker bedre tauren / orc da

7321753[/snapback]

Setter heller min lit til undead racials både i pvp og pve.

Samtidig er Tauren noe hærk å spille i trange instancer, som er designet for human størelse.

Tro meg har 100 dager på min warrior. Kan si at det er en fryd å spille human størelse isteden. Taurens er rett og slett for store enkelte steder.

Det var tøft i begynnelsen med en rase som var større en alle andre, men over det lange løp er det ikke bare tøft å være størst.

7321779[/snapback]

vel jeg spiser mye deviate fish ;) kan fiske de og lage de selv så Str på min char er ingen problem :=)

Akkurat, hvorfor har du tauren da om du forer deg selv med fisk hele tiden?  :!:

7322013[/snapback]

racials :=) og de ser konge ut i pvp :=) store og slemme ^^

men forer meg ikke hele tiden men når jeg trenger det:=) vis jeg får eks skal til Rfk så kan jeg ta en liten tur til Wc entrance og fiske 5-6fish på noen min

Endret av DaXoN
Tauren er fortsatt den beste warrior classen.

Det er også bevist at mulgore er den eneste start sonen, (ikke medregnet be/draenei) som man kan nå over 11k xp / hour fra 1-12. (De andre ligger på 8-10k)

7322042[/snapback]

cool det viste jeg ikke :=) hvorfor er det sånn med xp per houre der?

Endret av DaXoN
Jeg elsker også Taurens. Spiller noen ganger på en female Tauren Druid. Hun tar det meste med ro og stresser ikke. Hender jeg hjelper folk i newbi-zonene også. Taurens er en koslig rase man kan føle seg trygg på.

7322188[/snapback]

hadde en syk kompis av meg som elsket tauren female regelert elsket rompa :p sa de var de beste rompene i wow ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...