PcT Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vel jeg bruker en laptop jeg har fått fra skolen min (ulsrud vgs), vel idag hadde de funnet opp noe så idiotisk som å låse skrivebordsbakgrunnen til en ekstremt stygg "innsikt" desktop. Jeg får ikke byttet det bort, det eneste jeg har fått til er å gjemme den under en hauger av mapper. (Jeg vet hvor desktop fila ligger, men jeg får ikke forandret den siden den er i "bruk") Problemet er at de har locket oss til begrensede users, så alting er egentlig en stor ekstrem pain up the ass, selv med dette har jeg greid å få unlocket pcen på alle måter, men denne har jeg ikke fått cracka enda. (Nei jeg kan ikke bare bytte bilde) Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Finn deg et bilde, høyre klikk og velg som skrivebordsbakgrunn.... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Les? De har locket det. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gå å si at du ønsker å være lokal admin på din pc da.. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Lagre et bilde du liker med navnet til bakgrunnsbildet ditt?!? (mulig du ikke får skrevet over filer, men verdt et forsøk) Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ikke no vits å fjerne/skifte det. Oppdager de det skifter de tilbake igjen. Ellers finnes det en haug av måter å fjerne denne fila på. Nei jeg tenker ikke på Safe mode. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvis du har vært så heldig å FÅ en laptop på skolen, så får du jaggu finne deg i å følge reglene skolen har satt om fikling og hacking på den. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Heldig og heldig, alle på skolen min har det... Men jeg har prøvd å redigere, fjerne slette den via flere steder men ingen lucks. Om noen har noen ideer på hvordan å få det til send pm eller skriv her. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har masse løsninger på problemet og de fungerer, men jeg vil ikke dele det ut da det strider mot skolens regler. Skolen har satt en standard på datamaskinene og de skal følges. Så derfor vil jeg ikke dele ut hvordan du fjerner/redigerer desktopen. Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har du tilgang til windows-registeret? Hvis du har det, så kan du prøve å knote litt med det. Her er en mulig løsning: http://www.winguides.com/registry/display.php/1097/ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Strider ikke mot skolens register å bytte desktop, er bare noe teit oslo kommune har funnet på. Eneste som vi ikke har lov til er å bruke pcen til piratkopering. (det er en laptop som vi får bruke hjemme og hvor vi vil selv i 3 år og etter det får vi den om vi går på skolen) Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Nei, er ikke sperra lekt meg litt der før Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hmm, prøvde å bytte bilde på den stringen men den ga meg "Feil: Feil ved lesning av ny verdi" Ser ut som det ikke skjer en drit nå :/ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Fant ut hvor blokken var i registeret though. (Kan edite hele registeret utenom de 3 filene i wallpaper mappa :/) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 eller bar stikk opp på IT kontoret og spør om de kan skifte bakgrunnsbilde for deg... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det er to 50 åringer som driver IT stedet og de er så bakdumme at de ikke ville greid å fått fiksa det heller, Det er nok ikke dem som har greid å få satt på dette dritet av en wallpaper nei. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 har du spurt? Virker ikke slik Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Spørte nå, de sa at de ikke kunne åpne det siden da ville jeg kunne hacket nettet på skolen.......................... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Wallpaperen har mye med nettet å gjøre eller? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 De er helt utrolig noobs lol De tror om de bytter bakgrunnen gir det meg tilgang til admin brukeren ellerno lignende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg