Gå til innhold

Trenger noen ideer, plagsomt skrivebord.

PcT

Anbefalte innlegg

Vel jeg bruker en laptop jeg har fått fra skolen min (ulsrud vgs), vel idag hadde de funnet opp noe så idiotisk som å låse skrivebordsbakgrunnen til en ekstremt stygg "innsikt" desktop.

Jeg får ikke byttet det bort, det eneste jeg har fått til er å gjemme den under en hauger av mapper.

(Jeg vet hvor desktop fila ligger, men jeg får ikke forandret den siden den er i "bruk")

Problemet er at de har locket oss til begrensede users, så alting er egentlig en stor ekstrem pain up the ass, selv med dette har jeg greid å få unlocket pcen på alle måter, men denne har jeg ikke fått cracka enda. (Nei jeg kan ikke bare bytte bilde)

Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har masse løsninger på problemet og de fungerer, men jeg vil ikke dele det ut da det strider mot skolens regler. Skolen har satt en standard på datamaskinene og de skal følges. Så derfor vil jeg ikke dele ut hvordan du fjerner/redigerer desktopen.

Lenke til kommentar

Strider ikke mot skolens register å bytte desktop, er bare noe teit oslo kommune har funnet på.

Eneste som vi ikke har lov til er å bruke pcen til piratkopering. (det er en laptop som vi får bruke hjemme og hvor vi vil selv i 3 år og etter det får vi den om vi går på skolen)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...