TheOats Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Tror jeg nesten har kommet til slutten på tyve oppdragene i oblivion. Så jeg skal selge det jeg stjeler til en fyr som heter Fathis Ules, men når jeg vil snakke med fyren sier han bare "Our business is done". Så jeg får ikke solgt noen ting. Hva er galt? Endret 20. november 2006 av TheOats Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du må finne en fence, husker ikke om han er det, eller kanskje du ikke er høy nok rang? Ta "Independant thievery" og se om du kommer lengre selv bruker jeg så og si bare første fencen... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Du må finne en fence, husker ikke om han er det, eller kanskje du ikke er høy nok rang? Ta "Independant thievery" og se om du kommer lengre selv bruker jeg så og si bare første fencen... 7321414[/snapback] Jeg vet jo det. Det er ham jeg skal selge til for å få et av de sisste oppdragene. Skal selge for 1000gp. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Snålt =/ aldri opplevd slike problemer...når på dagen er det du spør han? Og er du sikker på det er rett fyr? Vet at en i tavernet har et litt små likt navn, bruker selv å blande de sammen Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hehe, trodde først du prøvde å selge stjålne kopier av Oblivion. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Snålt =/ aldri opplevd slike problemer...når på dagen er det du spør han? Og er du sikker på det er rett fyr? Vet at en i tavernet har et litt små likt navn, bruker selv å blande de sammen 7321487[/snapback] Jeg vet hvem det er, det er jo en pil "på" ham. Men jeg klarte å finne en av de andre så det er ikke noe problem lengre. Hehe, trodde først du prøvde å selge stjålne kopier av Oblivion. 7321495[/snapback] Hehehe nei er heldig vis ikke så idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå