Bornslip Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Har tenkt å legge på ny kjølepasta mellom CPU og kjøling, og må derfor prøve å gjøre alt mest mulig shiny før jeg legger på ny pasta. Hvordan er det best å fjerne gammel kjølepasta? Noe spes jeg ikke bør, eller bør bruke? Rødsprit og bomull? Whitesprit og papir? litt usikker på hva som er best her... Endret 20. november 2006 av Bornslip Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 bruk en eller annen form for teknisk sprit. Selv har jeg brukt Blå Isotropanol og det gikk veldig fint. Rødsprit skal også fungere bra. Når det gjelder fille holder det her at du bruker en som er lofri. (gammel t-skjorte, kjøkkenhånklede eller lignende) Lenke til kommentar
nifty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 bruk en eller annen form for teknisk sprit. Selv har jeg brukt Blå Isotropanol og det gikk veldig fint. Rødsprit skal også fungere bra. Når det gjelder fille holder det her at du bruker en som er lofri. (gammel t-skjorte, kjøkkenhånklede eller lignende) 7321362[/snapback] Mener du isopropanol ? (http://www.oehha.ca.gov/air/chronic_rels/pdf/67630.pdf) Vil bare gjøre det rett når jeg først skal rense Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Bruk kondensfjener som du får på nærmeste bensinstasjon for en 10'er, og noen q-tips. Kondensfjener inneholder 80-100% isopropanol. Ikke bruk rødsprit, den legger fra seg litt rester når den tørker. Endret 21. november 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mener du isopropanol ?(http://www.oehha.ca.gov/air/chronic_rels/pdf/67630.pdf) Vil bare gjøre det rett når jeg først skal rense 7332028[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå