kjell ram Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Når jeg setter laderen i dataen min blir det masse susing i høytalerne. Dette er plagsomt siden jeg ser en del film og spiller musikk med pcen. Har nye fujitsu simens berbar pc. Har noen råd eller erfaring med lignende. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Kan være at ledninger som fører strøm inne i maskinen ligger for nærme ledninger for lydsignalet. Dette kan skape forstyrrelser som høres i høyttaleren. (I så tilfelle er det uansett litt rart at dette kun skjer mens du lader). Stopper lyden f.eks. når batteriet er oppladet eller forsetter den så lenge strømpluggen står i?? Det skal nok ikke være slik, så hvis maskinen er forholdsvis ny ville jeg klaget.. Lenke til kommentar
ols Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 defekt støyfilter i adapteren? ikke bra! (ellers: har du vært inne i avansert volumkontroll og satt mikrofon og det du ellers ikke bruker til "mute") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå