Gå til innhold

"Gears of war":som forventet?

Vallhall

Anbefalte innlegg

uuuuuuuuutrolig fett spill! at det ikke var en jævla loading screen var deilig. genialt. finnes det et fetere våpen en torc bow? don`t think so lol.

btw hvordan i helvete har folk klart å runde spillet på 6 timer? tror jeg brukte ca 15 timer på hardcore. kom meg igjennom uten å dø mange ganger gitt. målet var å ikke daue, men da måtte man ha gått særdeles varsomt frem.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En bugg jeg har irritert med SKIKKELIG over er.

Når jeg dør og starter fra checkpoint, så velges automatisk det våpenet som er til høyre i våpenmenyen.

Dette et vell mer en vane sak en en bug da? Jeg har ikke tenkt over det en gang...

7324246[/snapback]

De fleste bugs kan en lære å leve med. Det er likevel en bug.

Kom ikke til meg å si at hvis jeg løper rundt med chainsaw, og passerer checkpoint etter checkpoint, for så å restarte, så løper jeg plutselig rundt med "Hammer of dawn" innendørs ikke er en bug, når jeg aldri valgte å bære "Hammer of dawn" på det brettet.

Lenke til kommentar

Nå var det ikke akkuratt dette du beskrev i det jeg komenterte da.. Der fikk du det til å høres ut som om at vis du dør med f.eks våpenet til venstre i våpenmenyen på hand, så begynner du med det til høyre i våpenmenyen og må bytte tilbake.. vis det ikke var det du mente, tolket jeg det feil..

En bugg jeg har irritert med SKIKKELIG over er.

Når jeg dør og starter fra checkpoint, så velges automatisk det våpenet som er til høyre i våpenmenyen.

Er uansett minimalt med bugs i dette spillet, og det som er, er sandkorn i ørkenen i forhold hva andre spill lider av! :)

Lenke til kommentar
Kan godt skjønne at folk klager over at det er grått og kjedelig, det ser nesten ut som et svart/hvitt spill, og jeg har mange lurt på om jeg hadde feil innstillinger

Tviler på at byene hadde vært så fargerike hvis vi hadde bombet dem alle sunder og sammen... da blir det ikke så mye mer enn steinbiter og støv overalt ;)

Synes spillet ser nydelig ut, man kan jo ikke klage på at det er fo grått når det er det som er meningen nettop fordi det skal se øde og ødelagt ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...