WangenPs3 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm....Kjøpte spillet på fredag og startet å spille det med en kamerat klokken 16.00 lørdagen. Etter knappe 6 timer var spillet ferdig og det eneste jeg sto igjen med var: "grafikken var sinnsyk, men resten var ikke så veldig moro" følelse. Det var ikke så veldig mye forskjellig å gjøre, og det visste jeg fra før, men det var litt for ensformig(dette fryktet jeg). Så det holdt med 1 gjennomgang for min del. Gleder meg mer tilø GoW 2 på Ps2:D Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Er ikkje heilt sikker på ka du sikter til der Erik, spillet ser da minst like bra ut no som det som har blitt vist fra det sålangt? Mange klagde jo på at det ser grått å kjedelig ut, men med bruk av vibrant så blir det straks litt friskere og slikt 7322057[/snapback] Kan godt skjønne at folk klager over at det er grått og kjedelig, det ser nesten ut som et svart/hvitt spill, og jeg har mange lurt på om jeg hadde feil innstillinger Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har ikke fått rundet spillet enda, men hittil er jeg veldig fornøyd. Spiller på casual nå og kommer garantert til å prøve meg på hardcore og insane. Det eneste som irriterer meg litt er A-knappen, men det er nok bare en vanesak. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uff, kunne ikke tenkt meg å stille om fargene i GeoW! Blir jo som å legge mer farge på Payback, eller Saving Private Ryan for den saks skyld.For min del passer det gråe fargeskjemaet perfekt til settingen og stemningen! 7322079[/snapback] Mm, enig der. Det er liksom en ødelagt og død verden.. det skal ikke se ut som du lever i 2001 A Space Odyssey! 16.00 lørdagen. Etter knappe 6 timer var spillet ferdig og det eneste jeg sto igjen med var: "grafikken var sinnsyk, men resten var ikke så veldig moro" følelse.7322698[/snapback] 6 timer bare, spilte du på casual eller hva? Jeg spilte på hardcore med en kompis, og det var sinnsykt morro. Tok oss cirka 10-12 timer, det er standard tid for de fleste spill nå til dags (med unntak for RPG'er). Det var ikke så veldig mye forskjellig å gjøre, og det visste jeg fra før, men det var litt for ensformig(dette fryktet jeg). Så det holdt med 1 gjennomgang for min del. Gleder meg mer tilø GoW 2 på Ps2:D 7322698[/snapback] Såklart, men jeg synes ikke det var noe mer ensformig enn andre spill. Epic har klart å variere tempoet og settingen i spillet veldig bra. Jeg gleder meg til jeg starter å spille igjennom på Insane. GoW2 på PS2? Du mener GoW2 på Xbox360 vel? GoW = Gears of War i min bok, synes GeoW er en teit fortkortelse Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Synes grafikken ikke kan sammenlignes med noe av det jeg har sett.. Det ser helt enormt bra ut! Lyden, gameplayet og ikke minst multiplayer er også helt herlig! For meg personlig er dette det beste spillet jeg har spilt på flere år, tror jeg skal lete lenge før jeg får en slik opplevelse av et spill igjen Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Det levde absolutt opp til mine forventninger, og spilte nesten ferdig hele spillet på Coop med en venn igår. Det var utrolig underholdende og kult. Har også spilt Multi, og det var enda bedre. Så er absolutt et av årets beste spill, er vel bare ett spill som kan måle seg når det kommer. Og det er Zelda TP Endret 20. november 2006 av master_al Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uff, kunne ikke tenkt meg å stille om fargene i GeoW! Blir jo som å legge mer farge på Payback, eller Saving Private Ryan for den saks skyld.For min del passer det gråe fargeskjemaet perfekt til settingen og stemningen! 7322079[/snapback] Mm, enig der. Det er liksom en ødelagt og død verden.. det skal ikke se ut som du lever i 2001 A Space Odyssey! 16.00 lørdagen. Etter knappe 6 timer var spillet ferdig og det eneste jeg sto igjen med var: "grafikken var sinnsyk, men resten var ikke så veldig moro" følelse.7322698[/snapback] 6 timer bare, spilte du på casual eller hva? Jeg spilte på hardcore med en kompis, og det var sinnsykt morro. Tok oss cirka 10-12 timer, det er standard tid for de fleste spill nå til dags (med unntak for RPG'er). Det var ikke så veldig mye forskjellig å gjøre, og det visste jeg fra før, men det var litt for ensformig(dette fryktet jeg). Så det holdt med 1 gjennomgang for min del. Gleder meg mer tilø GoW 2 på Ps2:D 7322698[/snapback] Såklart, men jeg synes ikke det var noe mer ensformig enn andre spill. Epic har klart å variere tempoet og settingen i spillet veldig bra. Jeg gleder meg til jeg starter å spille igjennom på Insane. GoW2 på PS2? Du mener GoW2 på Xbox360 vel? GoW = Gears of War i min bok, synes GeoW er en teit fortkortelse 7322881[/snapback] Første spillet med GoW var : God of War på Playstation 2 Gears of War kom ut senere. Ergo: GeoW Lenke til kommentar
nacho Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det bør opprettes en egen tråd der vi kan diskutere forkortninger Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Sjangeren er ikke helt min greie. Spillet har vokst på meg litt i helgen. Er nesten ferdig med Act4. Mulig jeg er ultratreg, og jeg har lett litt etter COG-tags, men å runde spillet på 6 timer høres ut som en sprint i mine øre. Regner vel med at min totaltid vil havne mellom 12-15 timer. Jeg må innrømme at forventet mer grafisk enn det jeg fikk servert. Spillet har vært rimelig hypet i det siste, og jeg trodde spranget fra GR:AW og opp til GeOW skulle være større. Story-messig er jeg fornøyd. Klarer ikke lange sekvenser, og detter er akkurat passelig for meg. Humoren mange har snakket om, treffer ikke meg i det hele tatt. Det er så klisje og oppbrukt alt de kommer med av humor, at det minner om en B-film fullstendig. At folk sitter å ler av dette, tror jeg kanskje kan være at de er redd, og da har man lettere for å le. Jeg har ikke vært i nærheten så redd av GeOW som jeg har blitt av både Halo 1 og 2, og særlig Condemned som var SKIKKELIG Creepy. Jeg har ledd av spillet 2 ganger så langt. Ene var banalt nok da vi hadde kjørt vognene i gruvene, og den ene vognen smalt i den andre så fyren spratt fra en vogn til en annen. (Bananskallhumor, og jeg vet ikke hvorfor jeg lo. Kanskje jeg var redd?). Andre sekven jeg lo av var da en slemming stod bak ett av disse monterte maskingeværene. Jeg slengte bort en bolo-granat som traff dead-on. Fyre stod så langt unna at jeg så vidt nådde fram med kastet. Pang, så var det helt stille, og ca 2 sekunder senere lander en fot i en sko rett ved siden av meg. En bugg jeg har irritert med SKIKKELIG over er. Når jeg dør og starter fra checkpoint, så velges automatisk det våpenet som er til høyre i våpenmenyen. Ofte har jeg motorsagvåpenet i venstre del av menyen, og da er det kjipt når jeg går med favorittvåpenet mitt, for så å komme til checkpoint, dør litt senere, restarter fra checkpoint. Møtter en slemming, og får ikke motorsagen til å virke. Klarer heller ikke å få fyrt av en salve, fordi det er sniperen som er blitt valgt for meg, og det ene skudde bommet. Alt i alt. Et bra spill. Passe langt for meg. Har så pass med små-feil at det ikke burde fått 10/10. Halo 2 gav meg større opplevelse enn GeOW gjorde, men for all del, det er et bra spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Eg kan ikkje si at GeOW har skremt meg i heile tatt, dette hadde eg heller ikkje forventet. Men redd når man spiller HALO? wtf? Condemned derimot...der har eg måtte spille intervallmessigt Eg er ein realtivt lettskremt person som elsker å bli skremt av film/spill så det er sagt. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Alt det tekniske er imponerandes, men single playeren leverer ganske tynt. Epic bør absolutt levere meir single player innhald etterkvart. Helst lansere ein SDK der ein tar og laster ned UnrealED og bruker dataen på Xbox360 DvD'en Lenke til kommentar
Northland Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke vært i nærheten så redd av GeOW som jeg har blitt av både Halo 1 og 2, og særlig Condemned som var SKIKKELIG Creepy. Ehm, javel? Det var da litt av en sammenliging! Var halo 1 og 2 skummelt? En bugg jeg har irritert med SKIKKELIG over er.Når jeg dør og starter fra checkpoint, så velges automatisk det våpenet som er til høyre i våpenmenyen. Dette et vell mer en vane sak en en bug da? Jeg har ikke tenkt over det en gang... Jeg syns Gears Of War leverer skikkelig.. Ultra macho menn med mørke stemmer, svæære armor`er, våpen på størelsen med deg og meg.. Fienden er skummel, ser ikke teit ut og du får en følelese av at di ikke er noe å tulle med. Det hele i en ødelagt og forlatt verden.. Jeg får en sånn "starship troopers" følelse.. Stemingen er jo til å ta og føle på! Kan heller ikke huske sist jeg har kost meg så mye med co-op. Hoved grunnen til det må vell ver at 2playeren ikke blir klonet av 1playeren som di fleste spill gjør.. 2 playeren er en egen person med egen rolle.. Det at du faktisk skiller lag med 1 playeren av og til.. fantastisk! Skal jeg alikevell klage på noe, må det ver at i di mest hektiske tider ble det veldig lett å stupe forbi dekningen og rett bort til fienden, istedet for å ta dekning.. Men ikke noe nevneverdig plagsomt. Jeg personlig vil lyge vis jeg sier at jeg har prøvd noe som er bedre i nyere tid! Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Spillet er for min del en god, velprodusert skuffelse. Teknisk er det ingenting å klage på , men innholdsmessig blir det litt tynt. Føles ofte litt repetivt med de mange emergency holes som dukker opp til stadighet, og utfallet og måten man kjemper på blir litt for ensformig for min del. De prøver jo å spe på med variasjon, men syns f.eks. den bilkjøringen med lyskasteren var ganske tamme greier. Bonuspoeng for spennende løsninger på dreping av bosser. Ellers litt enig i det linuxnerd sa i en annen tråd om "pop-and-shoot" teorien sin. Man blir altfor ofte truffet av i det nanosekundet man stikker trynet sitt opp fra skjul. Men skjønner jo at spillet treffer hjem hos de fleste. Hos en gammel, gretten fyr som meg skal det mer til for å overbevises Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Men skjønner jo at spillet treffer hjem hos de fleste. Hos en gammel, gretten fyr som meg skal det mer til for å overbevises 7324338[/snapback] Hehe det skal nok ikke mer til for din del, du har nok bare forskjellige smak Selv har jeg ikke kost meg så mye med et spill siden Zelda: A Link To The Past på SNES. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hvem i hamperævva bryr seg om historien i en slikt spill? SKYTE MOSE DREPE SPLÆTTE SMASHE!!111 EDIT: OG btw, hvorfor er det kult og ikke like hypa spill? Endret 20. november 2006 av E-wok Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mitt førsteinntrykk etter halvannen times spilling er: WOW! Jeg er nok bare en casual gamer, så kravene mine er kanskje ikke så høye som mange av dere. Har ikke blitt så revet med siden HL2. Hadde det ikke vært for at dama skal okkupere tven i en times tid hadde jeg fortsatt sittet klistret. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvem i hamperævva bryr seg om historien i en slikt spill? SKYTE MOSE DREPE SPLÆTTE SMASHE!!111 EDIT: OG btw, hvorfor er det kult og ikke like hypa spill? 7324398[/snapback] Tenkt på det som folk som kler seg ut som liksom sataniser (gothere) bare for å være annerledes, ikke fordi de er det. Vel, iallefall de som ikke liker hypa spill, fordi det ble hypa. Mye av grunnen, er vel at de selv ble dratt med og satte uvirkelige krav til spillet. Syns slik er litt morsomt selv, man merker det mange steder hvor folk forventer helt umenneskelige ting for så å bli misfornøyd. De som forventet en god storyline burde vel egentlig tatt en titt på hvilke spill Epic har laget, man kan jo like så godt forvente at blizzard ikke utsetter noe? Noen liker det, andre ikke. Det er umulig å tilfredstille alle. Om man gir de alt, klager de på at de får ting de ikke vil ha, og tar du ut det klager de fordi det mangler. For min del, er spillet morsomt. Ble ganske sugd inn i settingen selv, og vil gjerne vite mer om....vel alt egentlig. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 GOW i xboxn, headset på huet, cola i handen. BANKERS! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ble veldig positivt overrasket over multiplayerdelen! Du får et skikkelig kick dersom laget ditt får til et bra samarbeid. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Synes dette var skikkelig kjedelig. Må være et av de mest oppskrytte spillene på lenge. Kan ikke fatte at det får så bra karakterer, selv ville jeg gitt det maks 5/10. Grafikken var heller ikke i nærheten av hva jeg hadde trodd. 7324406[/snapback] Næmmen er det ikke koseklumpen Fedorov/Staal/Hossa/Larionov/Iginla/Øøøh igjen. Hvor mange brukere har du nå? Selvfølgelig ville du gitt det 5/10, det er den karakteren som passer best når man er et forumtroll. Kos og klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå