Gå til innhold

"Gears of war":som forventet?

Vallhall

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Har nettopp fått GOW og sammenlignet med splinter cell db, call of duty3 og GRAW, og for min del må jeg si at GOW skuffet både grafisk og på andre måter, selv om det er et flott spill totalt sett. Etter omtaler av GOW skulle man tro at spillet var milevis foran de ovennevnte spill grafisk noe det så absolutt ikke er etter min mening, og jeg har en HDTV. Så nå venter jeg bare på å få kjeft her inne, da det sikkert ikke er alle som deler min oppfatning, men til de av dere som har en mening om dette håper jeg iallefall har som meg prøvd og sammenlignet de samme spillene jeg har :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noe av det beste eg har vert borti ivertfall..

grafikk er vel noe av det siste en skal tenke på..grafikken i dette spillet er enorm, en må bare vite kva ein skal sjåe etter, depth og field, belysning, den mørke stemningen,osv. Grafikken bygger opp stemingen som igjen utgjør bedre gameplay, ivertfall i dette spillet,..

kongespill på alle måter...:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Grafisk leverer spillet, det er det vel ingen tvil om. Jeg selv er skuffet over andre ting men. Blant annet gjennomføringen av historien og "plottwists".

7321349[/snapback]

skjønner du ikke at dette bare er en intro til historien?

gikk over mine forventninger... hadde egentlig ingen.

Lenke til kommentar

Syns spillet oppfylte det jeg forventet, grafikken var god, veldig god. Epic har heller ikke vært særlig kjent for sine SP spill, men ble gledelig overrasket. Dog litt kort så er det ett spill som legger vekt på online. Hadde det vært ett spill som zelda dog, som fokuserer alt på SP, hadde jeg vært veldig veldig skuffet.

Folk vil jo ha mest ut av pengene sine, og da er det egentlig mye "enklere" å gjøre dette med multiplayer enn singelplayer. Og epic har jo allerede lovet å forbedre MP yttligere. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar

I og med at eg ikkje har fått tid til å spille igjennom SP-kampanjen enda så kan eg ikkje uttale meg der, men online-delen overhjikk mine forventninger. Det er rett og slett så artig å spille online når ting skjer strategisk og ender opp som eit herlig blodbad, i sitt favør altså :p

Og at spillet skal bli fulgt opp av Epic i ettertid blir det sikkert mye snacks å se fram til for oss :wee:

Lenke til kommentar

Spiller på en Dell 24" 1080p-skjerm. Boxen er satt til å gi 1080i. Har alle tre sammenligningsspillene du nevner. Grafisk ville jeg rangert de

1. GoW (nydelig lyssetting, bra bruk av motion blur, fantastisk bruk av bump-mapping, varierte miljøer, grisepene effekter, stabil ingame framerate)

2. GRAW (mindre over-the-top enn GoW, sparer på det helt store gfx-fyrverkeriet, men jevn over bunnsolid grafikk)

3. SC:DA (i utgangspunktet like pent som GRAW, men variabel framerate trekker ned)

4. CoD3 (grei grafikk, men sammenlignet med de overstående føles det litt flatt, grelle karaktermodeller)

Lenke til kommentar

Er ikkje heilt sikker på ka du sikter til der Erik, spillet ser da minst like bra ut no som det som har blitt vist fra det sålangt? Mange klagde jo på at det ser grått å kjedelig ut, men med bruk av vibrant så blir det straks litt friskere og slikt ;)

Lenke til kommentar

Grafikken er jo sheriff, syntes vi skal hylstre revolverene når det gjelder storyen, tror det er en grunn til at vi får vite lite om folka i dette spillet, tror vi får en background check i gow2, og en fortsettelse av gow1 i gow3 :p

Spillet innfridde mine kriterier ihvertfall, iog syntes dette virkelig simulerer krig, er også utroling spennende.

The Theory

PS; Det ligger 1 eller flere cowboy referanser i innlegget mitt, finn dem alle og få en kake tilsendt til din postkasse!

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...