Vallhall Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei folkens Har nettopp fått GOW og sammenlignet med splinter cell db, call of duty3 og GRAW, og for min del må jeg si at GOW skuffet både grafisk og på andre måter, selv om det er et flott spill totalt sett. Etter omtaler av GOW skulle man tro at spillet var milevis foran de ovennevnte spill grafisk noe det så absolutt ikke er etter min mening, og jeg har en HDTV. Så nå venter jeg bare på å få kjeft her inne, da det sikkert ikke er alle som deler min oppfatning, men til de av dere som har en mening om dette håper jeg iallefall har som meg prøvd og sammenlignet de samme spillene jeg har Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du må ta på deg de medfølgenene fanboy brillene. Da blir alt mye klarere og bedre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Grafisk leverer spillet, det er det vel ingen tvil om. Jeg selv er skuffet over andre ting men. Blant annet gjennomføringen av historien og "plottwists". Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 noe av det beste eg har vert borti ivertfall.. grafikk er vel noe av det siste en skal tenke på..grafikken i dette spillet er enorm, en må bare vite kva ein skal sjåe etter, depth og field, belysning, den mørke stemningen,osv. Grafikken bygger opp stemingen som igjen utgjør bedre gameplay, ivertfall i dette spillet,.. kongespill på alle måter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Grafisk leverer spillet, det er det vel ingen tvil om. Jeg selv er skuffet over andre ting men. Blant annet gjennomføringen av historien og "plottwists". 7321349[/snapback] skjønner du ikke at dette bare er en intro til historien? gikk over mine forventninger... hadde egentlig ingen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Syns spillet oppfylte det jeg forventet, grafikken var god, veldig god. Epic har heller ikke vært særlig kjent for sine SP spill, men ble gledelig overrasket. Dog litt kort så er det ett spill som legger vekt på online. Hadde det vært ett spill som zelda dog, som fokuserer alt på SP, hadde jeg vært veldig veldig skuffet. Folk vil jo ha mest ut av pengene sine, og da er det egentlig mye "enklere" å gjøre dette med multiplayer enn singelplayer. Og epic har jo allerede lovet å forbedre MP yttligere. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 skjønner du ikke at dette bare er en intro til historien? 7321372[/snapback] Såklart. Men dem skulle ha vist mer. Er ikke interessert i nr. 2 etter dette. Og jeg hadde ingen som helst forventninger heller. Skuffet over innholdet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 I og med at eg ikkje har fått tid til å spille igjennom SP-kampanjen enda så kan eg ikkje uttale meg der, men online-delen overhjikk mine forventninger. Det er rett og slett så artig å spille online når ting skjer strategisk og ender opp som eit herlig blodbad, i sitt favør altså Og at spillet skal bli fulgt opp av Epic i ettertid blir det sikkert mye snacks å se fram til for oss Lenke til kommentar
Laze Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Spiller på en Dell 24" 1080p-skjerm. Boxen er satt til å gi 1080i. Har alle tre sammenligningsspillene du nevner. Grafisk ville jeg rangert de 1. GoW (nydelig lyssetting, bra bruk av motion blur, fantastisk bruk av bump-mapping, varierte miljøer, grisepene effekter, stabil ingame framerate) 2. GRAW (mindre over-the-top enn GoW, sparer på det helt store gfx-fyrverkeriet, men jevn over bunnsolid grafikk) 3. SC:DA (i utgangspunktet like pent som GRAW, men variabel framerate trekker ned) 4. CoD3 (grei grafikk, men sammenlignet med de overstående føles det litt flatt, grelle karaktermodeller) Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ble skuffa synes graw og duty 3 har like bra grafikk Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Personlig syns jeg spillet er helt konge Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Grafisk så er dette det beste man kan få tak i nå om dagen, den neste som troner er vel Crysis.. Men det forstålig at enkelte folk kan bli skuffet over grafikken til GeOW med tanke på hva vi har fått på bordet før spillet ble slippet ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er ikkje heilt sikker på ka du sikter til der Erik, spillet ser da minst like bra ut no som det som har blitt vist fra det sålangt? Mange klagde jo på at det ser grått å kjedelig ut, men med bruk av vibrant så blir det straks litt friskere og slikt Lenke til kommentar
nacho Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uff, kunne ikke tenkt meg å stille om fargene i GeoW! Blir jo som å legge mer farge på Payback, eller Saving Private Ryan for den saks skyld. For min del passer det gråe fargeskjemaet perfekt til settingen og stemningen! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Mala: ser nå ikke helt ut som dette da: http://image.com.com/gamespot/images/2005/...9_screen001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2005/...5_screen001.jpg Endret 20. november 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
nacho Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har noen i det hele tatt trodd at det bildet var ingame og ikke artwork? Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ble skuffa synes graw og duty 3 har like bra grafikk 7321576[/snapback] da trenger du briller! GeoW er kanskje ikke så fargerikt, merker at gråfargen går igjen mye men grafikken er den beste jeg har sett på konsoll hittil Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du må ta på deg de medfølgenene fanboy brillene. Da blir alt mye klarere og bedre. 7321324[/snapback] Den må være dagens Gratulere Premien kan hentes på ditt lokale postkontor Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Spillet var faktisk mye bedre enn forventet for min del, som folk sikkert har lest har jeg ikke hatt særlig store forventninger, alltid visst at det ville bli bra grafikk, men syns det så litt kjedelig og ensformig ut. Ble først frelst etter å ha spilt det selv. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Grafikken er jo sheriff, syntes vi skal hylstre revolverene når det gjelder storyen, tror det er en grunn til at vi får vite lite om folka i dette spillet, tror vi får en background check i gow2, og en fortsettelse av gow1 i gow3 Spillet innfridde mine kriterier ihvertfall, iog syntes dette virkelig simulerer krig, er også utroling spennende. The Theory PS; Det ligger 1 eller flere cowboy referanser i innlegget mitt, finn dem alle og få en kake tilsendt til din postkasse! Endret 20. november 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå