L2killer Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Hei! Jeg formaterte i går kveld og skulle legge inn Windows på nytt, men det gikk ikke så greit. Etter formatering skulle jeg starte opp får å installere Windws, men da kommer det opp en skjerm der jeg kan velge mellom XP Professional og XP Professional som da varer i et kvart sekund Jeg kommer inn på Windowsen hvis jeg trykker fort nåkk, men det er litt plagsomt når jeg må restarte hele tiden.. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Ta en titt Her Der kan du se en fin metode på å fjerne det valget som kommer når du slår på maskinen! Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 20. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Ta en titt Her Der kan du se en fin metode på å fjerne det valget som kommer når du slår på maskinen! 7321737[/snapback] ja, men jeg vet ikke hvilken av disse jeg skal ta Det er tre forskjellige: multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect signature(bea1120b)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Noen som vet hvilken jeg skal fjerne? To stk skal bort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå