magma_81 Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jeg har en litt eldre monitor, som er så sinnsykt mørk. Selv med brightness og kontrast på maks (de fysiske knappene på skjermen) er det utrolig mørkt. Jeg omgikk dette problemet før med å kompensere for den mørke monitoren i et gammacontrol-program som fulgte med skjermkortet. Nå har jeg skiftet skjermkort, og det fulgte ikke med et gammacontrol-program til det nye. Noen tips? Magnus [ Denne Melding var redigert av: magma_81 på 2001-12-16 17:52 ] Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 en gammel skjerm jeg hadde en gang var det noen skru knotter når jeg tok av dekslet hvor jeg kunne stille fokus brightness kontrast og en ting til. i tilleg til de som var i front. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Last ned Powerstrip.Med det programme kan du stille på brightnessen contrasten, gamman og tempraturen. Du kan ogsp bruke det for og klokke opp skjermkortet ditt. http://www.megagames.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå